Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Vzhledem k mnoha negativním recenzím a mnoha stížnostem na Vaši firmu žádám o okamžité zrušení VIP členství - Premiového účtu na internetovém portále be2 - seznamka, které jsem zaplatila, avšak již v žádném případě nemám zájem o jeho trvání, potažmo jakékoliv prodlužování členství! Dle Vašeho návodu ve Všeobecných podmínkách jsem zaslala výpovědní mail s přiloženou žádostí o odstoupení ze smlouvy s vlastnoručním podpisem a tímto očekávám okamžité zrušení mého premiového účtu a vrácení peněz na můj bankovní účet.
Premiový účet na portálu be2 na 1 rok, okamžité zrušení účtu, odstoupení od smlouvy v řádném termínu
Žádám o okamžité odstoupení od smlouvy sjednané dne 1.1. 2019 a vypovězené dne 4.1.2019, zrušení mého Premiového účtu na vašem portále, jakožto zrušení jakéhokoliv automatického prodlužování.
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. V souvislosti s výše uvedeným doporučujeme spotřebiteli, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupil.
Jelikož se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt se sídlem v Evropské unii, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Hodnocení:
Komentář: Do dvou dnů se ozvali, a peníze vrátili. Vše proběhlo v pořádku a poměrně rychle.