Společnost


www.nikeonlinesk.com

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#29455Zbozi neodpovida objednavce, nekvalitni, zapáchá

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2019, před 6 lety

Ivona Krejcirova

Znění stížnosti

10.12. 2018 objednana panska bunda, triko s kratkym a dlouhym rukavem znacky “ Nike Kobe”. Zbozi prislo 2.1. 2019 a po rozbaleni jsme zjistili, ze misto bundy zaslali mikinu a dalsi 2 veci, ktere vubec neodpovidaji objednavce jak barvou navic vybledlou, tak kvalitou a znacka Kobe to neni. Navic veci zatouchaji jakoby lezely nekde ve sklepe. Zbozi prislo z Ciny bez dodaciho listu, na strankach nemaji ani telefonicky ani mailovy kontakt, pouze odesilaci formular, na ktery nereagují. Az pri blizsim zkoumani jejich stranek jsem zjistila, ze text jejich “ detailů” firmy je ve spatne slovenstine.


Produkt

Nike panska basketball bunda |Kobe Hypermesh|University SK-2569, T-shirt blue | Kobe Stealth SK-4830, T-shirt | Kobe XI Dri-FIT| SK - 4941


Požadované řešení

Prosim o prozkoumani solidnosti firmy a vzhledem k dodanemu zbozi, ( ktere by se stydeli prodavat i u nas na trznicich) pozaduji radeji o vraceni penez.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.1.2019 09:33, před 6 lety

Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webovém odkazu je možné zjistit, kdo je provozovatelem webových stránek, na kterých funguje e-shop a další informace, jež mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.

Má-li spotřebitel podezření, že se jedná o podvodný e-shop, může se obrátit na Českou obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2019 18:54, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.