Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
10.12. 2018 objednana panska bunda, triko s kratkym a dlouhym rukavem znacky “ Nike Kobe”. Zbozi prislo 2.1. 2019 a po rozbaleni jsme zjistili, ze misto bundy zaslali mikinu a dalsi 2 veci, ktere vubec neodpovidaji objednavce jak barvou navic vybledlou, tak kvalitou a znacka Kobe to neni. Navic veci zatouchaji jakoby lezely nekde ve sklepe. Zbozi prislo z Ciny bez dodaciho listu, na strankach nemaji ani telefonicky ani mailovy kontakt, pouze odesilaci formular, na ktery nereagují. Az pri blizsim zkoumani jejich stranek jsem zjistila, ze text jejich “ detailů” firmy je ve spatne slovenstine.
Nike panska basketball bunda |Kobe Hypermesh|University SK-2569, T-shirt blue | Kobe Stealth SK-4830, T-shirt | Kobe XI Dri-FIT| SK - 4941
Prosim o prozkoumani solidnosti firmy a vzhledem k dodanemu zbozi, ( ktere by se stydeli prodavat i u nas na trznicich) pozaduji radeji o vraceni penez.
|
Tweet |
Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webovém odkazu je možné zjistit, kdo je provozovatelem webových stránek, na kterých funguje e-shop a další informace, jež mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.
Má-li spotřebitel podezření, že se jedná o podvodný e-shop, může se obrátit na Českou obchodní inspekci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.