Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#29458Nedoručení balíku, nefunkční systém, doručování do parcelshop

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2019, před 6 lety

Luboš Telin

Znění stížnosti

Přeji dobrý den,
Dnes mi měl být doručen prostřednictvím Vaší firmy balíček číslo 40793854671. O tom jsem byl informován prostřednictvím SMS. Bylo mi divné, že v SMS informace zněla doručení mezi 15 až 17 hodinou i když jsem včera změnil dodání na parcelshop. Nejdříve jsem se snažil kontaktovat na uvedené tel. číslo řidič to nezvedal a to i přes mnoho opětovných opakovaných volání. Proto jsem zvolil variantu kontaktovat ifo linku. Na info lince jsem popsal situaci, paní s kterou jsem mluvil byla ochotná a snažila se spojit s řidičem a přesměrovat balík na parcelshop. Paní mi po chvilce oznámila , že se z řidičem také nemůže spojit, ale bude se snažit a dá mi vědět. Asi do hodiny mi zavolala zpět s informcí, že řidič byl kontaktován a balík mi dnes doručí na zvolený parcelshop. K mému údivu jsem po kontrole kde se nachází mně doručovaný balíček ve vašem systému byla poslední informace
4.1.2019 19:15 Zásilka nebyla doručena z důvodu nezastižení adresáta - nemožnost zanechat oznámení
Balíček byl pro mne dosti důležitý
Proto musím konstatovat, že Vaší firmě pracují lidé, kteří by tam pracovat neměli, lidé kteří lžou a vůbec se divím že ještě někdo posílá balíky prostřednictvím Vaší firmy. Konstatuji toto, proto, že již to je po třetí, co mám zkušenost s doručením balíku prostřednictvím Vaší firmy. Travní sekačka putovala týden i přes to, že mne řidič telefonicky i SMS informoval o doručení, a přes tuto informaci mi sekačka byla doručena po třech dnech.


Produkt

číslo balíku 40793854671


Požadované řešení

okamžité doručení na adresu nebo zvolený parcelshop dne 5.1. 2019


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.1.2019 08:51, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2019 15:50, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.