Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
11.4. byl na poště v Karlových Varech podán balíček na moje jméno. Cena 98 Kč za poštovné. Do dnešního dne 18.4. mi nebyl doručen. Může přijít tedy až v úterý, ale dopoledne jsem samozřejmě v práci, tak si ho nepřevezmu. Ale nevyzvednu si ho na pobočce v Horní Cerekvi ani odpoledne, protože nevyzvednuté balíky se vrací zpět na místní poštu z Pelhřimova až v 16,30, a to pošta zrovna zavírá. Takže možná ve středu, když přijedu z práce včas. Tedy 23.4. Tedy za nějakých 12 dní !
S pozdravem Mgr.Vendula Šádová
BX0567125519X 866
V balíčku byl dárek, předpokládala jsem, že doba doručení je dostatečně dlouhá, aby přišel včas.
Žádám rozhodně omluvu. I já se musím omluvit, že dárek nemám.
|
Tweet |
V případě, že byla porušena smluvně ujednaná lhůta pro doručení balíčku, má zákazník právo na případnou náhradu škody, která by pozdním dodáním vznikla.
Bohužel Česká pošta, s.p. na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagoval. Vzhledem k tomu, že služba mimosoudního řešení sporů je založena na principu dobrovolnosti, nelze stížnost v rámci služby VašeStížnosti.cz úspěšně vyřešit.
Spotřebitel by se musel svých nároků domáhat přímo vůči Česká pošta, s.p., prostřednictvím soudního řízení nebo u Českého telekomunikačního úřadu.
Hodnocení: