Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#2946Velmi dlouhá doba doručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.04.2014, před 11 lety

Vendula Šádová

Znění stížnosti

Dobrý den,
11.4. byl na poště v Karlových Varech podán balíček na moje jméno. Cena 98 Kč za poštovné. Do dnešního dne 18.4. mi nebyl doručen. Může přijít tedy až v úterý, ale dopoledne jsem samozřejmě v práci, tak si ho nepřevezmu. Ale nevyzvednu si ho na pobočce v Horní Cerekvi ani odpoledne, protože nevyzvednuté balíky se vrací zpět na místní poštu z Pelhřimova až v 16,30, a to pošta zrovna zavírá. Takže možná ve středu, když přijedu z práce včas. Tedy 23.4. Tedy za nějakých 12 dní !
S pozdravem Mgr.Vendula Šádová


Produkt

BX0567125519X 866


Požadované řešení

V balíčku byl dárek, předpokládala jsem, že doba doručení je dostatečně dlouhá, aby přišel včas.
Žádám rozhodně omluvu. I já se musím omluvit, že dárek nemám.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2014 14:09, před 11 lety

V případě, že byla porušena smluvně ujednaná lhůta pro doručení balíčku, má zákazník právo na případnou náhradu škody, která by pozdním dodáním vznikla.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2014 19:03, před 11 lety

Bohužel Česká pošta, s.p. na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagoval. Vzhledem k tomu, že služba mimosoudního řešení sporů je založena na principu dobrovolnosti, nelze stížnost v rámci služby VašeStížnosti.cz úspěšně vyřešit.
Spotřebitel by se musel svých nároků domáhat přímo vůči Česká pošta, s.p., prostřednictvím soudního řízení nebo u Českého telekomunikačního úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.6.2014 19:04, před 11 lety


Vendula Šádová

Hodnocení: