Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#29461Nesouhlas s výpovědí smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2019, před 6 lety

Radim Repper

Znění stížnosti

Objednal jsem si internet prémium 100mb, který byl dostupný na mé adrese dle O2. Bohužel po připojení jsme s technikem O2 zjistili, že to nelze kvůli vzdálenosti od ústředny. Tak mi byla ukončena stávající smlouva a vytvořena nová na internet Aktiv 50mb. Na tuto nabídku jsem přistoupil, protože jsem byl již několik dní bez internetu a počítal jsem se 14-ti denní ochrany spotřebitele. Po aktivaci tohoto tarifu jsem změřil připojení které se pohybovalo okolo 25mb (LAN, ne wifi) a to byla rychlost mého předešlého poskytovatele a to ještě byla o 50% menší cena než u O2 a tak jsem se rozhodl smlouvu zrušit a vrátit se k původnímu poskytovateli. Po informaci z call centra O2 jsem mohl smlouvu ukončit pouze návštěvou pobočky O2 a tak jsem dojel na nejbližší pobočku. Tam mi paní předala mobilní hovor na pána z call centra O2 :-D, který mi sdělil, že nemohu vypovědět smlouvu na internet Aktiv, protože se nejedná o smlouvu zřizovací, ale o smlouvu převáděcí (zde si nejsem jistý přesnou formulací) bez toho aniž bych musel zaplatit pokutu 20% z ceny.
Pro jistotu uvádím ještě časovou osu.
5.12. - objednání internetu od 1.1.2019, dohodnuta návštěva technika na 18.12.
18.12. - technikem zřízena přípojka
2.1. - první pokus o spuštění internetu neúspěšně (do 31.12. zajištěn internet jiným dodavatelem)
3.1. Dohodnuta telefonická pomoc se spuštěním internetu na dopoledne 4.1.
4.1. druhý pokus o připojení, premium HD neúspěšně, Aktiv úspěšně.
4.1. Pokus o odstoupení od smlouvy a návštěva pobočky O2.

Nahlásil jsem ještě reklamaci produktu, ale se skoro s nulovou naději na řešení problému.

Jsem velice zklamán z přístupu společnosti O2 k zákazníkovi a rád bych změnil na její jednání názor, ale bohužel k tomu prozatím nemám žádný důvod :-(.

Děkuji za pomoc.

Radim


Produkt

Internet prémium HD od O2


Požadované řešení

Buď odstoupení od smlouvy bez sankcí, a nebo slibovaný produkt internet prémium.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2019 17:14, před 6 lety

Pokud byla smlouva uzavřena prostředky komunikace na dálku, má spotřebitel ze zákona nárok na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů bez udání důvodu. V případě uzavření smlouvy s operátorem tato lhůta na odstoupení začíná běžet ode dne doručení písemného vyhotovení smlouvy (elektronické nebo tištěné vyhotovení). Právo odstoupit od smlouvy vzniká přímo ze zákona. Jedná se o jednostranné právní jednání, které uplatňuje spotřebitel, a které nepotřebuje žádné schválení či podobný úkon ze strany operátora. Zároveň operátor není oprávněn účtovat jakékoli poplatky či sankce v souvislosti s právem od smlouvy odstoupit.

Osobní sdělení odstoupení na pobočce je platným způsobem odstoupení od smlouvy.Není rozhodné, zda je smlouva nazvána jako zřizovací, nebo převáděcí, ale to zda spotřebitel stihl doručit společnosti odstoupení do 14 dnů od obdržení písemného vyhotovení smlouvy.

V případě, že se spotřebiteli nepodaří vyřešit spor smírnou cestou, může se obrátit s žádostí o mimosoudní řešení sporu na Český telekomunikační úřad. Více informací k nalezení zde: https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.1.2019 17:41, před 6 lety

Dobrý den,

záležitost jsem kontroloval.
Jak sám uvádíte, je v tomto směru už řešena reklamace fakturace. Ohledně dalšího postupu vás tak budeme brzy informovat.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.1.2019 18:32, před 6 lety


Radim Repper

Společnost O2 mi přes mobilní komunikaci nabídla odstoupení bez zmíněné sankce, ovšem nezapomněla si započítat do vyúčtování internet prémium, který ke mne ani nemohla dostat. Takže spor pokračuje dále formou reklamace vyúčtování, ve kterém nesouhlasím se započítáním tarifu prémium. Kuriózní na celé věci zatím zůstává fakt, že mne společnost O2 zapojila internet na pár hodin, než jsem navštívil pobočku a žádal o odstoupení od smlouvy a za to mi naúčtovali celkem 506,37 Kč. Toto vyúčtování jsem uhradil a teď čekám na vyřízení reklamace. Repper

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2019 14:29, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.3.2019 13:11, před 6 lety


Radim Repper

Reklamace byla uzavřena v můj prospěch, proto uzavírám stížnost. Doporučení pro ostatní, nebojte se a bojujte proti nadnárodním společnostem, pokud jste v právu. Oni čekají jenom na Vaši lhostejnost a že se nebudete bránit... Hezký den, Radim

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.3.2019 12:51, před 6 lety

Zdravím,

děkuji za zprávu.
Jsem rád, že jsme nakonec našli společné řešení.

S přáním hezkého dne

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2019 09:40, před 6 lety

Na základě výše uvedených informací stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.