Společnost


cheep flight logistics s.r.o.

Počet nahlášených stížností:186
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#29463Zaplacené a nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2019, před 6 lety

Helena Jelínková

Znění stížnosti

Dobrý den, posílám veškerou korespondenci s dodavatelem.

ČÁSTKU 602 KČ PROSÍM UHRAĎTE NA ČÍSLO ÚČTU: 2601341563/2010
Variabilní symbol: 1809005469
Děkujeme, Vaše objednávka byla v pořádku přijata.
Tým https://potrebydokuchyne.cz/
Provozovatel: cheep flight logistics s.r.o., se sídlem Chudenická 1059/30, 102 00 Praha 10
Dobrý den,
děkujeme za Vaši objednávku. Tímto ji potvrzujeme.
ČÁSTKU 602 Kč PROSÍM UHRAĎTE NA
ČÍSLO ÚČTU: 2601341563/2010
VARIABILNÍ SYMBOL: 1809005469

Zaplaít ONLINE mužete na tomto odkazu. ZAPLATÍT ONLINE
PLATBY ZE SLOVENSKA:
CZ7920100000002601341563
BIC/SWIFT:FIOBCZPPXXX
Prijemce : Cheep flight logistics s.r.o.
O PŘIJETÍ PLATBY A ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY VÁS BUDEME INFORMOVAT EMAILEM.
DĚKUJEME S POZDRAVEM
TÝM https://potrebydokuchyne.cz/
https://potrebydokuchyne.cz/cart/factura/5469



"Dobrý den, Váš dotaz byl předán na účetní oddělní. Budeme Vás kontaktovat do 3 dnů.
S přáním hezkého dne Podpora zákazníků objednavkyzb@seznam.cz
Tel.: 373 547 690"
---------- Původní e-mail ----------
Od: hela.j@volny.cz
Komu: objednavkyzb@seznam.cz
Datum: 19. 11. 2018 23:02:22
Předmět: dotaz

Dobrý den,
31.10.2018, jsem u vás objednala zboží, které jsem uhradila (602 Kč)
ještě týž den. Do dnešního dne (to je 19 dnů) jsem nedostala potvrzení o přijetí platby, ani žádné jiné informace.

VARIABILNÍ SYMBOL: 1809005469 předpokládám, že je to současně číslo objednávky.

S pozdravem
Mgr. Helena Jelínková

NEOZVALI SE


Produkt

Bylo to dárkové zboží maličkosti


Požadované řešení

Chci vrátit peníze, zboží bylo objednáno k vánocům, nyní je už nepotřebuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.1.2019 07:50, před 6 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2019 18:51, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.