Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#29464NEDODANÉ ZBOŽÍ, NAJHORŠIA PREPRAVNÁ SPOLOČNOSŤ NA SVETE

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2019, před 6 lety

Diana Borgesová

Znění stížnosti

Viete mi prosím Vás vysvetliť, akým zázračným spôsobom môžete balík, ktorý mal vybratý čas doručenia 18 prosince nedoručiť ešte dnes, 4 ledna? A VRCHOL DRZOSTI JE, ŽE SI DOVOLÍTE NA WEBOVÚ STRÁNKU SO SLEDOVANÍM ZÁSIELKY NAPÍSAŤ, ŽE JA, JA! SOM POŽADOVALA INÝ TERMÍN DORUČENIA V DEŇ, KEDY MAL BYŤ DORUČOVANÝ A NÁSLEDNE, ŽE STE MA NEMOHLI ZASTIHNÚŤ. JEDNOZNAČNE SOM BOLA DOMA A ANI STE MI NEZAVOLALI, NEPOSLALI E-MAIL A ANI LEN NENAPÍSALI. A ABSOLÚTNY, A-B-S-O-L-U-T-N-Y VRCHOL JE, ŽE SI DOVOLÍTE O PÁR DNÍ NA TO, KEĎ SA UŽ PRIAMO ODHODLÁTE SŤAŽOVAŤ NA INFOLINKE, POSLAŤ SMS, ŽE BALÍK BUDE DORUČOVANÝ NÁSLEDUJÚCI DEŇ, A TO NIE RAZ, ALE DOKONCA DVAKRÁT A NEUKÁZAŤ SA!!!!!!!!!!! Uvedomujete si, že ludia pracujú a musia si vybaviť volno, aby na vás mohli počkať doma??? Neuveriteľná neprofesionalita, moja jednoznačne najhoršia skúsenosť s dopravnou spoločnosťou. Môžete si byť istí, že vám budem robiť zlé meno do konca života, pretože nieje možné a NEDOVOLÍM, aby v 21.storoční plnom možností, aj iní ludia doplatili na to, že vyskúšajú vás. Zabalte to, pretože ste v tom otrasní. Fakt ako...nebudem pokračovať lebo mi pukne cievka.


Požadované řešení

Ako by podla mňa mala vyzerať reakcia na moju sťažnosť? Len sa nad sebou zamyslite...ako naozaj..pokiaľ nieste schopní byť konkurencieschopní, tak to ZABALTE, pretože takto trpíme všetci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.1.2019 07:41, před 6 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2019 15:57, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.