Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#29468Obstrukce a podvod klamava reklama

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.01.2019, před 6 lety

Alois Cibulka

Znění stížnosti

Zdravím Dnem 26.1.2018 mne končí vernostni obdobi a ze se ruši muj tarif 100mb abych prešel na jiný vyšší. Obeznamil jsem UPC o tom ze mne je 71let ja po 2 infartech operaci srdička manzelka 65 let po dvou infartech a používame internet i jako rychlou konzultaci FN Brno U svate anny.V roce2018 2x.Od 28 11 2018 stale se snažíme o tarif 50mb za cenu 329Kc ktera je v nabidce UPC a to od ukončení věrnostniho.Stale jsou na nás dělány obstrukce dají ustní nabidku ale vzapeti pisi scela jinou lživou s jinými udaji .Timto jsem byl donucen zrušít smlouvu i kdyz jsem službou UPC Spokojen.


Požadované řešení

Chci od UPC usní dodrzeni smlouvy ze dne 31.12 201a 8 ktera bude pokracovat a já zruším výpodět ktere mne svym podvodem poškodil a at si přehraje hovr ktery byl veden slušně korektne.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.1.2019 11:45, před 6 lety

Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Pokud spotřebitel s postupem společnosti nesouhlasí, měl by uplatnit reklamaci. Uplatněním reklamace se však neoddaluje splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitele rozhodnout, že splatnost poplatku se prodlužuje.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.1.2019 10:58, před 6 lety

Společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) stížnost klienta podrobně prošetřila. Během prověření se ukázalo, že v hovoru ze dne 31. 12. 2018 se klient s pracovnicí společnosti UPC domluvil na navedení konkrétního tarifu (Internet 50+), administrativní chybou však došlo k navedení vyššího tarifu, za což se společnost UPC velmi omlouvá. Změna byla provedena do 5 dnů, o čemž byl klient od pracovnice společnosti UPC informován. Tato chyba byla opravena dne 7. 1. 2019 a v tento den byl klientovi odúčtován rozdíl v ceně. Platební úpravy budou zohledněny v únorovém předpisu SIPO.

Společnost UPC se klientovi omlouvá za způsobené pochybení a potvrzuje, že od 2. 1. 2019 má účtovány služby správně dle telefonické dohody ze dne 31. 12. 2018 tak, jak požaduje. Společnost UPC věří, že se klientovu stížnost podařilo dořešit k jeho plné spokojenosti.

V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o. na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.1.2019 11:59, před 6 lety


Alois Cibulka

Zdravím a děkuji dTest za dobrou práci.Všechno jde jen stačí zvednout zadek ze židle.Stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2019 11:37, před 6 lety

Na základě výše uvedeného vyjádření stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.