Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#29473Vadná ochranná folie na telefon Huawei P20 LITE

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

23 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.01.2019, před 6 lety

Kateřina Herelová

Znění stížnosti

Dobrý den,

na nový telefon Huawei P20 LITE mi byla v O2 prodejně Kutná Hora nabídnuta ochranná folie X.GLASS. HUP20L. 3DB Folie Glass Esperia3D Huawei P20 LITE če za cenu 549,- Kč. Po týdnu používání mi UPOZORŇUJI! sama od sebe praskla, udělala se na ni rýha/škrábanec přes celý displej, bez jakéhokoliv mechanického poškození. Po návštěvě prodejny O2 v Kutné Hoře mi slečna nevěřila, že by se folie sama od sebe mohla poškodit, a když jsem požádala o reklamaci, tak zamítla. Po následném sundání folie si ji ani neprohlédla, naopak ji strhla a hodila do odpadkového koše.
Tímto Vás upozorňuji a zároveň nahlašuji zřejmě vadný a nekvalitní výrobek, protože není možné, aby folie - sklo samo od sebe prasklo, a ještě po týdnu užívání, sklo, které bylo za cenu 549 korun. Telefon jsem měla položený na stole přes noc a ráno se tam objevila rýha.
Pokud se situace nevyřeší, budu o tom informovat ostatní, aby si na ochranné folie od Vaši společnosti dávali pozor.
Děkuji a přeji hezký den.

Herelová K.


Produkt

Folie Glass Esperia3D Huawei P20 LITE


Požadované řešení

Prosím o prověření a prošetření situace, případně o reklamaci výrobku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2019 12:03, před 6 lety

Pokud prodávající odmítá přijmout reklamaci zboží, u kterého záruční doba ještě neuplynula, porušuje zákon o ochraně spotřebitele a dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.1.2019 09:32, před 6 lety

Dobrý den,

řešila jsem Vaší situaci se značkovou prodejnu, kde jste prováděla reklamaci ochranného skla. Prasklina skla byla přes celou šířku LCD displeje a trvala jste na odlepení sklíčka a kontrolu displeje samotného telefonu Prasklina skla byla způsobena pádem nebo tlakem, nebyla to závada samotného skla. Bylo se Vás dvakrát dotázáno, zda opravdu chcete sklo odlepit (po sdělení, že ho nelze reklamovat), když po odlepení je sklo nepoužitelné a je nutné jej vyhodit.

Mrzí mne, že se přihodila prasklina na ochranném skle, navíc po tak krátké době. Ochranné skla se mohou porušit, i v případě pádu na měkký povrch a je třeba být vždy velmi opatrný.

Monika Večerková
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.1.2019 09:32, před 6 lety


Kateřina Herelová

Dobrý den,
děkuji za prošetření a zpětnou vazbu, o to mi v podstatě šlo, aby se to jen tak "nezametlo pod koberec" a vědělo se o tom. Koneckonců, teď už s tím stejně nic nejde dělat.
Ano, sklo jsem chtěla odlepit, sama jsem o to slečnu požádala. Ale čekala jsem, že se na sklo aspoň podívá a ne ho hned rovnou zahodí do koše.
Znova opakuji, že si nejsem vědoma toho, že jsem sklo nějak poškodila. Večer jsem telefon dala nabíjet a položila ho na stůl, kde přes noc celou dobu ležel - navíc otočený displejem dolů, kdyby se mu chtělo popraskat z důvodu velkých mrazů, které v tu dobu byly. Ráno jsem se probudila a přes celý displej uviděla rýhu. Po týdnu od používání. Neříkejte, že by Vás to nenaštvalo. Trvá si na tom, že to není moje chyba, ale závada toho skla, nebo spíš folie. Vzhledem k tomu, že "ochranné sklo" nabízejí v O2 prodejně ke každému novému telefonu, a to za nemalou částku, mělo by se to brát na zřetel.
Děkuji za vyřízení.
S pozdravem
Herelová K.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.1.2019 13:57, před 6 lety

Hezký den,

děkujeme Vám za zpětnou vazbu, ceníme si jí, ať je jakákoliv. S prodejnou jsme situaci řešili a mrzí mě, že Vám nemůžeme více pomoci.
Ochranné sklo může prasknout i pouhým nošením v kabelce, položením na malou nerovnost na stole, ze kterého se Vám udělá "pavouk".

Přeji Vám pěkný den a ještě jednou se Vám omlouváme, za způsobené komplikace se sklem, po krátké době od zakoupení.

Monika Večerková
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.1.2019 15:59, před 6 lety


Kateřina Herelová

Hodnocení: