Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Do dnešního dne jsme neobdrželi vyúčtování za plyn . Bez mého souhlasu navýšení záloh o 600kc i když nám loňský rok vraceli přeplatek.po rozhovoru s paní na zakaznickem oddělení jde o normální průběh a ze to podstoupí reklamaci mu oddělení a to prosím 2krat .Doposud nepřišlo vyúčtování plynu přeplatek vůbec nic.podle energ.regulacniho úřadu došlo porušení smlouvy a zadám o odstoupení od smlonvy
Zaslání vyúčtování a vracení příplatků ukončení smlouvy
|
Tweet |
Vyúčtování spotřeby plynu se obvykle provádí jednou ročně, není-li dohodnuté jiné vyúčtovací období, jak vyplývá z ustanovení § 15 odst. 1 vyhlášky č. 70/2016 Sb., o vyúčtování dodávek a souvisejících služeb v energetických odvětvích. Kromě tohoto řádného vyúčtování může spotřebitelka požádat v průběhu vyúčtovacího období i o mimořádné vyúčtování, které však bývá zpoplatněno.
Spotřebitelka si také smluvně mohla sjednat jiné vyúčtovací období. V takovém případě bude takové ujednání závazné.
Ustanovení § 16 vyhlášky č 545/2006 Sb., o kvalitě dodávky plynu a souvisejících služeb v elektroenergetice, říká, že standardem lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu je 15 dnů. Společnost dále musí do 30 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace vypořádat rozdíl v platbách zákazníka způsobeného nesprávným vyúčtováním dodávek plynu.
Za nedodržení standardu lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu poskytne společnost zákazníkovi náhradu dle § 16 odst. 3 písm. a této vyhlášky, tedy 750 Kč za každý i započatý den prodlení.
Nebude-li spotřebitelce vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Dobrý den paní Grezlova,
vyúčtování Vám bude po mé urgenci vystaveno v co nejkratším možném termínu, následně Vám bude snížena zálohová platba. Pokud trváte na stanovisku, ukončující smluví vztah s námi, zašlete do naší společnosti Vaši výpověď včetně veškerých identifikačních údajů aby mohl být Váš požadavek schválen.
Odpočet byl proveden září-rijen2018 a ze zákona ma být vyuctovani do měsíce.!!!!3krat jsem volala na zákaznickou linku z toho 2krat se to podstupováo k reklamaci a to začátkem listopadu s tím ze navýšení zálohy bude vrácen s preplatkem a to jako kdy?
Dobrý den,
vyúčtování Vám bylo vystaveno 8.1.2019. Předpokládám, že jím již disponujete.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Ano vše je vyřízení .dekuji
Na základě výše uvedeného sdělení tedy stížnost uzavíráme.