Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#29479Nedodaný balík, ale peníze chtějí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

17 hodin 44 minut

Detail stížnosti

Publikováno
05.01.2019, před 6 lety

Denis Hanák

Znění stížnosti

Opakovaně dochází k pochybení ze strany ˇCeské pošty, a to tak, že zašlou zprávu o tom, že bude doručovat balík (někdy zprávu nezasílají) . Toto se opakovaně nezakládá na pravdě a pro balík si musíme na pobočku této pochybné instituce. Pro vyřešení stížnosti jsem se několikrát obrátil na vedoucí pobočky, ovšem tato nic nevyřešila.Nedoručování balíku se koná opět i nadále. Psal jsem na ředitelství příslušné oblasti panu Procházkovi, ale ten mne pouze obeslal omluvným dopisem, avšak to asi tak vše. Pochybení zaměstnanců pošty se opakuje i nadále. Nově jsem napsal stížnost na info@cpost.cz, kde situaci opět vylíčil. Nedůvěřuji již české poště v Rožnově pod Radhoštěm, resp. její zaměstnancům, co se této souvislosti týká. Pouze slibují nápravu, ale to je asi tak vše, krom tedy hloupých omluv či výmluv.


Požadované řešení

Korektní omluva,nikoliv již žádná další planá slova, navrácení peněz za pochybné služby. Přiměřené sankce příslušnému (ne)doručovateli, pokárání a vysvětlení pochybení. Požaduji vysvětlení, z jakého důvodu mi balík nebyl doručen. Dále žádám písemnou zprávu, o tom jak do budoucna toto opakované pochybení hodlá česká pošta řešit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2019 10:33, před 6 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman v

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.