Společnost


DERMATEX, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2948Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 8 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.04.2014, před 11 lety

Tereza Vítková

Znění stížnosti

Dne 7.3.2014 jsem si v prodejně Dermatex s.r.o. zakoupila boty za cenu 1495Kč. Na vnitřní straně obuvi se však po pátém nošení prošoupali švy. Dne 20.3.2014 jsem obuv šla reklamovat. Předpokládala jsem vyřízení reklamace na místě (dle nového obch.z. se vada, která vznikla v prvních šesti měsících považuje za vadu vzniklou již před převzetím) k čemuž však nedošlo. Po ostřejší výměně názorů paní vedoucí trvala na tom, že na vyřešení reklamace má 30 dní. Slíbila, že se to však pokusí urychlit a napíše mi sms. žádná textová zpráva mi však až do včerejšího dne nedorazila, tak se můj partner vydal do prodejny, kde mu sdělili, že reklamaci neuznávají.

Jelikož jsem již jednou zjistila, že s paní vedoucí není rozumná domluva, obchodní zákoník snad ani nikdy nečetla a slušné jednání jí nic neříká, obracím se na Vás. S tímto rozhodnutím nesouhlasím, jelikož si myslím, že jsem zcela jasně v právu.
Kdyby k prošoupání švů došlo po roce nošení, považovala bych to za svou chybu. Ale po pěti nošeních mi to u (údajně kvalitní) kožené obuvi nepřijde v pořádku.


Produkt

Kožená dámská obuv vel. 40. Číslo 24061. Cena 1495Kč.


Požadované řešení

Ráda bych dostala novou (identickou) obuv nebo zpět peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2014 16:49, před 11 lety

Je pravdou, že do prvních 6 měsíců od zakoupení je povinností prodejce prokázat, že výrobek předal kupujícímu bez vad. Zároveň je prodejce povinný v rámci zamítnutí reklamace poskytnout i písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Pokud prodejce nevyřídil reklamaci do 30 dnů včetně aktivního informování spotřebitele o vyřízení, má spotřebitel právo podat podnět České obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 16:20, před 10 lety

Společnost DERMATEX, spol. s r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.