Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 7.3.2014 jsem si v prodejně Dermatex s.r.o. zakoupila boty za cenu 1495Kč. Na vnitřní straně obuvi se však po pátém nošení prošoupali švy. Dne 20.3.2014 jsem obuv šla reklamovat. Předpokládala jsem vyřízení reklamace na místě (dle nového obch.z. se vada, která vznikla v prvních šesti měsících považuje za vadu vzniklou již před převzetím) k čemuž však nedošlo. Po ostřejší výměně názorů paní vedoucí trvala na tom, že na vyřešení reklamace má 30 dní. Slíbila, že se to však pokusí urychlit a napíše mi sms. žádná textová zpráva mi však až do včerejšího dne nedorazila, tak se můj partner vydal do prodejny, kde mu sdělili, že reklamaci neuznávají.
Jelikož jsem již jednou zjistila, že s paní vedoucí není rozumná domluva, obchodní zákoník snad ani nikdy nečetla a slušné jednání jí nic neříká, obracím se na Vás. S tímto rozhodnutím nesouhlasím, jelikož si myslím, že jsem zcela jasně v právu.
Kdyby k prošoupání švů došlo po roce nošení, považovala bych to za svou chybu. Ale po pěti nošeních mi to u (údajně kvalitní) kožené obuvi nepřijde v pořádku.
Kožená dámská obuv vel. 40. Číslo 24061. Cena 1495Kč.
Ráda bych dostala novou (identickou) obuv nebo zpět peníze.
|
Tweet |
Je pravdou, že do prvních 6 měsíců od zakoupení je povinností prodejce prokázat, že výrobek předal kupujícímu bez vad. Zároveň je prodejce povinný v rámci zamítnutí reklamace poskytnout i písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Pokud prodejce nevyřídil reklamaci do 30 dnů včetně aktivního informování spotřebitele o vyřízení, má spotřebitel právo podat podnět České obchodní inspekci.
Společnost DERMATEX, spol. s r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.