Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pěkný den.Objednal jsem v ČLR power banku s nabíječkou.Podle sledovací služby 177 TRACK byla zásilka č,RP082361649CN,doručena do ČR 7.12.2018.Do dnešního dne mi nebyla zásilka ani oznámena ,ani doručena.Kontaktoval jsem prodejce a ten mi odpověděl,že zásilka je v ČR.
18650 20000 mAh Power Bank Externí baterie 2 USB LCD PoverBank PowerBank Přenosná nabíječka pro mobilní Xiao mě iphone7 8 x.Č .odávky RP082361649CN ,prodejce LM 3C Store.
Doručit zásilku,nebo zjistit,dle vašich možností,kde se zásilka nachází a kdy bude doručena.
|
Tweet |
Pokud nebyla poštovní zásilka dodána, má spotřebitel možnost uplatnit reklamaci dle čl. 43 "Poštovních podmínek České pošty, s.p." Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem 100 Kč.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsm