Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#29484Neoprávněné stažení 2240,-Kč z mého účtu...

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.01.2019, před 6 lety

Jaromír Bulíř

Znění stížnosti

Dobrý den , také jsem se nechal zlákat společnosti ,,singles50" na její ,,VÝHODNÉ SMLOUVY".Když jsem zaplatil vstupní poplatek 149,-Kč , tak jsem si za 2 dny všimnul , jak se mají věci doopravdy a že mě teprve pořádně ,,pumpnou" na to jsem firmě poslal mail , že veškeré služby ruším a už jsem se o to dál nezajímal,bance jsem nahlásil neoprávněnou platbu.Pak se mi teprve někdo ozval , aby se mi ,,VYSMÁL" že jsem si nepřečetl pořádně podmínky , kde se konkrétně o takovéto částce nikde nehovoří a mohla mi být odečtena jen díky tomu , že společnost ,,singles50" měla moje bankovní spojení a částku si stáhla neoprávněně.Mám právo od smlouvy do 14 dnů odstoupit,bohužel u této firmy to jde velice špatně je uváděna ads Luxemburk a není ani tel. číslo.Takovéto jednání nepovažuji jen za neseriózní , ale považuji to že jsem byl okraden ,,legálně za bílého dne" jen proto , že jsem nebyl dost ve střehu.Dnes jsem se teprve podíval 05.01.2019 na ,,svůj účet a zjistil , že peníze si firma z mého účtu odepsala , ale žádnou službu mi do teď neposkytla , tím pádem myslím , že mám právo na vrácení celé částky,vše mohu doložit svými maily.Firmu s takovouto platební morálkou,co kupčí s důvěřivostí lidí , jsem ochoten dostat až před soud i kdybych měl prosoudit 10x tolik co jsem do toho dal.S pozdravem Bulíř Jaromír


Požadované řešení

Měla by mi být neprodleně vyplacena částka , která mi byla neoprávněně odečtena z mého účtu.Na zákaznický mail jsem se obrátil a tam se mi někdo jen vysmál,další odkazy na ,,Luxemburk"...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2019 09:10, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět. Smazání profilu není výpovědí. Tím se jen zbavuje spotřebitel možnosti využívat zaplacené služby.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.1.2019 17:39, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.1.2019 08:00, před 6 lety


Jaromír Bulíř

Dobrý den , pokud každý dojde až sem a stěžuje si končí to ,,kontaktujte mě na...michal.hlavaček atd.Zaslal jsem jim všechny podklady bylo mi zděleno , že jsem měl poslat výpověď nejdéle do 19.12.2018 , ale já jsem ji na ,,zákaznický servis" odeslal již 24.11.2018.Přijde mi , že když je něco ,,zákaznický servis" bude pomáhat zákazníkům ale ouha tady to neplatí.Zaslal jsem jim téměř všechny maily které jsem s nimi měl ohledně mé výpovědi jejich služeb.Tak jsem zatím zmrznul na mrtvém bodě i když vím , že jsem vše udělal správně i výpověď byla včasná.Mám na vás dotaz jak pokračovat dál,aby to bylo efektivní jsem ochoten se s firmou i soudit vidím že stejný problém zde řeší více lidí a bylo by vhodné podat společnou žalobu.Jinak výzva pro všechny víte někdo kdo je pan Michal Hlaváček?Pokud ano alespoň si to myslíte , dejte mi to vědět,vypořádám to za všechny stěžovatele najednou.Bulíř J.
Ps nemohu sem vložit mail kde odstupuji od smlouvy 24.11.2018 pokud by byl potřeba přepošlu na jiný vámi uvedený mail.S pozdravem Bulíř J.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2019 12:53, před 6 lety

Hromadnou či kolektivní žalobu český právní řád bohužel nezná, proto postup, který popisuje spotřebitel, není možný. Jestliže došlo k zaslání výpovědi tak, jak uvádí spotřebitel, potom mělo dojít k ukončení vztahu se společností. Spotřebitel má však možnost podniknout kroky směrem k soudnímu řízení prostřednictvím služeb advokáta.

Spotřebiteli doporučujeme, aby prostudoval příručku Evropského spotřebitelského centra: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/ a aby archivoval veškerou komunikaci se společností.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2019 16:51, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.