Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#29488Nekalé obchodní praktiky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.01.2019, před 6 lety

Lenka Krejčová

Znění stížnosti

Před dvěma dny jsem si u společnosti AAA koupila auto. Dávala jsem protiúčtem své jako akontaci s tím, že celkovou částku doplatím max. do 2 dnů v hotovosti. Prodejci na mě začali tlačit a přesvědčovat, ať si u nich vezmu úvěr, že mě to vyjde o hodně levněji a pak ho předčasně splatím, a hlavně budu moct s autem odjet ihned. Lituji té chvíle, kdy jsem jim na úvěr kývla. S úvěrem mě auto vyšlo o 35 tisíc dráž, než kdybych ho koupila v hotovosti!!! Do faktury mi napočítali nesmyslné položky, o kterých mě nikdo neinformoval. A ještě ke všemu mi dali TAAABLET ,,zdarma,, paní jsem se 2x ptala, jestli je opravdu zdarma, že se mi to nezdá a ona ANO je opravdu zdarma. Ten den večer jsem našla ve smlouvě, že jsem za něj zaplatila 6699Kč. Dnes jsem jela zpět do AAA, chtěla jsem odstoupit od smlouvy a vzít si své staré auto, protože za takový podvod od nich auto nechci. Od podpisu smlouvy neuběhlo ani 24 hodin, ale samozřejmě mám smůlu. Přiznávám, smlouvy jsem podepsala bez přečtení, ale paní mi lhala ohledně tabletu ,,zdarma,, který jsem zaplatila a zatajila mi i ostatní položky v celkové hodnotě 35 tisíc !!! A ještě ke všemu jsem zjistila, že jsem nebyla seznámena se stavem vozu, prý bylo bourané a má zvýšenou spotřebu oleje, proč mě o tom nikdo neinformoval před koupí? Lhali a promlčeli mi úplně všechno co mohli, jak finanční výdaje, tak technický stav vozu. Koupě vozu u této společnosti byl můj největší omyl v životě!!!


Produkt

Škoda Citigo


Požadované řešení

Počkám, jak se k mému případu postaví, ale nejradši bych celou smlouvu zrušila, to ale bohužel nejde.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2019 08:30, před 6 lety

V případě podezření na nekalé obchodní praktiky při prodeji ojetých vozů lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Pokud dozorový orgán zjistí na základě provedené kontroly, že došlo k porušení zákazu užívání klamavých praktik a byla naplněna skutková podstata správního deliktu dle § 24 odst. 1 písm. a) zákona o ochraně spotřebitele, může být prodávajícímu uložena Českou obchodní inspekcí vysoká pokuta.

Stížnost může spotřebitel podat na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI.

Při koupi ojetého vozidla platí, že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 písm. c) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ale i v tomto případě musí vozidlo vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly.

U ojetých automobilů hraje velkou roli při posuzování odpovědnosti za vady obsah smlouvy. Prodávající totiž neodpovídá za vady, na které kupujícího před uzavřením smlouvy prokazatelně upozornil. Také se záruka nevztahuje na vady, které odpovídají opotřebení automobilu vzhledem k jeho stáří či míře používání předchozím vlastníkem. Nelze však do smlouvy uvést velký výčet vad, kterými by snad vozidlo mohlo trpět, a pak tvrdit, že kupující byl na vady upozorněn. Musí se jednat o konkrétní vady a o jejich přítomnosti musí být kupující poučen.

Při uplatnění reklamace použité věci může spotřebitel žádat odstranění vady opravou. Není-li to však možné, může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Místo těchto uvedených způsobů nápravy může spotřebitel také požadovat přiměřenou slevu. Co se týče výměny věci, § 2169 odst. 1 občanského zákoníku neumožňuje řešit reklamaci výměnou za jinou věc, leda za stejnou věc bez vad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.1.2019 15:48, před 6 lety

Vážená paní Krejčová,
mám informaci, že Vaše záležitost by měla být vyřešena. Předpokládám, že kolegové na pobočce s Vámi celou věc úspěšně dořešili. Dejte pak prosím vědět, jak jste byla spokojená.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2019 21:18, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2019 09:16, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.