Počet nahlášených stížností: | 560 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 15.15.2018 jsem objednal zboží vodotěsný zapalovač na nabíjení objednávka č. 101631195 dne 18.12.2018 jsem ho zaplatil a do dnešního dne ještě nedostal.Kdy ho dostanu_
Ještě počkám , ale zadejte datum dodání.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Dobrý den,
ve Vaší objednávce č. 101631195 je zboží, které je skladem u dodavatele a jeho obvyklá doba dodání trvá 15 - 60 kalendářních dnů ode dne odeslání, protože jsou zásilky odesílány přímo ze zahraničí.
Vaše objednávka byla expedována dne 7.1.2019. Mezní termín pro reklamaci doručení této objednávky je 7. března 2019.
Pokud máte k objednávce další dotaz, kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Kontaktovat nás můžete zde: https://postovnezdarma.cz/helpdesk/ nebo na telefonním čísle +420 374 445 974. Zavolat nám můžete po-pá mezi 9-16 hod.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Zboží stále ještě nedošlo
Děkujeme spotřebiteli za sdělení informace. Stížnost na něj zpátky přeřazujeme s tím, aby informoval o doručení, případně nedoručení zboží.
zboží stále ještě nedošlo
Lhůta pro doručení zboží je tedy již výrazně překročena. Přeřazujeme stížnost na společnost s návrhem, aby spotřebitele kompenzovala.
je nám líto, že Vám objednaný produkt nebyl doručen. Kontrolou bylo zjištěno, že Vám byl odeslán. Pokud Vám tedy balíček nebyl doručen, došlo pravděpodobně ke ztrátě zásilky v průběhu přepravy ze zahraničí. Za vzniklou situaci se velice omlouváme. Na základě Vašeho podnětu s Vámi tedy budeme řešit reklamaci objednávky pro nedodání.
Reklamace byla vyřešena zasláním 115% kuponu na Váš další nákup. Kupon lze uplatnit po dobu 90 dnů. V případě, že o kupon nemáte zájem, můžete ho odmítnout ve Vašem zákaznickém účtu, případně nás kontaktujte a my Vám kupon stornujeme a vrátíme Vám zpět peníze.
Hezký den přeje
Kateřina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Děkuji za vyřízení.
nemáte za co. Vaše spokojenost je naším cílem.
Hezký den přeje
Kateřina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Použil jsem darovaný kupon a objednal jsem zboží znovu.
děkujeme za informaci.
Hezký den přeje
Kateřina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Čekám až zboží dojde.
Dobrý den,
Vaše nová objednávka se stále kompletuje u zahraničního dodavatele. Doba dodání Vašeho zboží je 10-30 (maximálně 60) dní od odeslání. Nyní jsme u dodavatele zaurgovali expedici Vašeho balíčku a o jeho odeslání budete informován prostřednictvím emailové zprávy.
Omlouváme se za zdržení.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Děkuji za zprávu.
Dobrý den,
nemáte za co. Vaše spokojenost je naším cílem.
Pokud máte k objednávce další dotaz, kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Kontaktovat nás můžete zde: https://postovnezdarma.cz/helpdesk/ nebo na telefonním čísle +420 374 445 974. Zavolat nám můžete po-pá mezi 9-16 hod.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Nyní čekám až uplyne šedesát dní,pokod v té době zboží nedojde.
Dobrý den,
děkujeme za informaci.
Pokud máte k objednávce další dotaz, kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Kontaktovat nás můžete zde: https://postovnezdarma.cz/helpdesk/ nebo na telefonním čísle +420 374 445 974. Zavolat nám můžete po-pá mezi 9-16 hod.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Na podruhé se podařilo .Zboží dorazilo 23.4.2019.Děkuji
Dobrý den,
nemáte za co. Vaše spokojenost je naším cílem.
Přejeme mnoho spokojených nákupů.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Hodnocení: