Společnost


STABIL ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#29498Vyúčtování dodávek plynu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.01.2019, před 6 lety

Ivana Řeháčková

Znění stížnosti

Od 16.10. 2018 -již po čtvrté -žádám o vystavení vyúčtování dodávek plynu.
Zaslala jsem i stav plynoměru s fotografií.Přes ujišťování v odpovědních mailech mi vyúčtování dosud nebylo zasláno.


Produkt

Samoodečet jsem zaslala důvodu přechodu k jinému dodavateli plynu. Od 16.10.2018 nejsem klientem Stabil Energy.


Požadované řešení

Požaduji vyúčtování dodávek plynu od 13.2.2018 do 15.10.2018,
kdy stav plynoměru Vám byl zaslán 16.10.2018


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.1.2019 08:51, před 6 lety

Ustanovení § 15 odst. 3 vyhlášky č. 70/2016 Sb. stanovuje, že obchodník s plynem provede bezplatně mimořádné vyúčtování, pokud zákazník ukončil odběr plynu v odběrném místě nebo změnil obchodníka s plynem.

Nebude-li spotřebitelce vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.1.2019 10:04, před 6 lety

Dobrý den paní Řeháčková,
dle informací od fakturačního oddělení Vám Vaše konečné vyúčtování bude vystaveno během dnešního dne, očekávejte tedy doručení do Vaší poštovní schránky v nejbližších dnech.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.1.2019 18:23, před 6 lety


Ivana Řeháčková

Dobrý den,
obdrželi jsme vyúčtování, ovšem chybné.Ve vyúčtování nejsou zahrnuty zálohy, které jsme řádně platili od dubna do září. Koncový stav spotřeby navíc nesouhlasí se stavem plynoměru ( samoodečtu), který jsem Stabil Energy zaslala 16.10.2018

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2019 07:33, před 6 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním plynu, je vhodné uplatnit reklamaci.

V případě, že reklamace bude zamítnuta a spotřebitel s tím nesouhlasí, může se obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.1.2019 12:55, před 6 lety

Dobrý den paní Řeháčková,
konečný stav se bude reklamovat na distribuci, která nám jej poskytla...Co se týká zálohových plateb - máme tu poslední uhrazenou zálohu za 3/2018 - chybí zde 4/2018, 5/2018, 6/2018, 7/2018, 8/2018, 9/2018 a 10/2018. Proto pokud jste zálohy hradila, prosíme o zaslání dokladu potvrzujícího úhradu na email info@stabilenergy.cz abychom mohly platby dohledat. Pokud se stalo, že jste platby poslala pod špatným variabilním symbolem musíme je dohledat pomocí Vašich potvrzení.

Děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.2.2019 21:15, před 6 lety


Ivana Řeháčková

Dobrý den,
doklady potvrzující úhrady záloh byly zaslány na email info@stabilenergy.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2019 06:41, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.2.2019 10:21, před 6 lety

Dobrý den,
konečný stav byl reklamován na distribuci, která nám požadavek vyřídila. Vaše vyúčtování Vám urgentně vystavíme a zašleme poštou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
24.2.2019 22:05, před 6 lety


Ivana Řeháčková

Hodnocení: