Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Od 16.10. 2018 -již po čtvrté -žádám o vystavení vyúčtování dodávek plynu.
Zaslala jsem i stav plynoměru s fotografií.Přes ujišťování v odpovědních mailech mi vyúčtování dosud nebylo zasláno.
Samoodečet jsem zaslala důvodu přechodu k jinému dodavateli plynu. Od 16.10.2018 nejsem klientem Stabil Energy.
Požaduji vyúčtování dodávek plynu od 13.2.2018 do 15.10.2018,
kdy stav plynoměru Vám byl zaslán 16.10.2018
|
Tweet |
Ustanovení § 15 odst. 3 vyhlášky č. 70/2016 Sb. stanovuje, že obchodník s plynem provede bezplatně mimořádné vyúčtování, pokud zákazník ukončil odběr plynu v odběrném místě nebo změnil obchodníka s plynem.
Nebude-li spotřebitelce vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Dobrý den paní Řeháčková,
dle informací od fakturačního oddělení Vám Vaše konečné vyúčtování bude vystaveno během dnešního dne, očekávejte tedy doručení do Vaší poštovní schránky v nejbližších dnech.
Dobrý den,
obdrželi jsme vyúčtování, ovšem chybné.Ve vyúčtování nejsou zahrnuty zálohy, které jsme řádně platili od dubna do září. Koncový stav spotřeby navíc nesouhlasí se stavem plynoměru ( samoodečtu), který jsem Stabil Energy zaslala 16.10.2018
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním plynu, je vhodné uplatnit reklamaci.
V případě, že reklamace bude zamítnuta a spotřebitel s tím nesouhlasí, může se obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.
Dobrý den paní Řeháčková,
konečný stav se bude reklamovat na distribuci, která nám jej poskytla...Co se týká zálohových plateb - máme tu poslední uhrazenou zálohu za 3/2018 - chybí zde 4/2018, 5/2018, 6/2018, 7/2018, 8/2018, 9/2018 a 10/2018. Proto pokud jste zálohy hradila, prosíme o zaslání dokladu potvrzujícího úhradu na email info@stabilenergy.cz abychom mohly platby dohledat. Pokud se stalo, že jste platby poslala pod špatným variabilním symbolem musíme je dohledat pomocí Vašich potvrzení.
Děkujeme.
Dobrý den,
doklady potvrzující úhrady záloh byly zaslány na email info@stabilenergy.cz
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.
Dobrý den,
konečný stav byl reklamován na distribuci, která nám požadavek vyřídila. Vaše vyúčtování Vám urgentně vystavíme a zašleme poštou.
Hodnocení: