Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,dne 4.12.2013 jsem zakoupila v Okay elektro v Jablonci nad Nisou mobilní telefon Samsung Galaxy S3 mini vybrala jsem si to jako dárek k Vánocům,po asi 3 týdnech začal výrobek blbnout,kdy jsem byla často nedostupná když mi někdo volal tak se mi nedovolal a mě přišla jen sms o tom,že mi dotyčný volal.Já jsem častokrát se nedovolla,hovor se vytáček dlouho a nakonec sám hovor ukončil.Dovolala jsem se třeba až na 4. pokus.Odesílání sms také nebylo vždy v pořádku,často mi to hlásilo chybu a sms neodeslal,opět jsem musela zkoušet několikrát aby se odeslala sms a stejně tak špatně mi chodily výpisy i smsky.Musela jsem několikrát telefon restartovat abych se dovolala.Při první reklamaci byl přehrán software a telefon šel v pořádku tak 2-3 dny a poté se vyskytl stejný problém.Při druhé reklamaci byla zamítnuta s tím,že je prý výrobek plně funkční!Takže telefon zlobil dál a nefungoval tak jak má,šla jsem tam po třetí,opět zamítli reklamaci s tím,že se závada neprojevila a navíc přehráli opět software! Tak tomu už vůbec nerozumím...! Podle mě je to závada od výroby a dost mě štve,že reklamaci neuznávají,vím že mám pravdu a nevymýšlím si.Mám telefon za 5 tisíc a je k ničemu mám s ním každý den problém s dostupností.Signál od operátora je v pořádku.S jiným telefonem problém nemám.
Samsung Galaxy s3 mini ,výrobní číslo 359532/05/169451/0
Ráda bych opravu,výměnu za nový funkční telefon nebo vrácení peněz.
|
Tweet |
Jestliže byla reklamace zamítnuta, nemělo by dojít k přehrání softwaru. Prodejce tím může zníčit případný důkaz o existneci vady. Reklamaci je možné rozporovat znaleckým posudkem. V posudku by se znalec měl zabývat existencí vady a odůvodněním reklamace. Jestliže je vada na věci stále přítomná, přehrání softwaru pravděpodobně neovlivnilo důkazní postavení spotřebitele, ale přesto raději doporučujeme tuto problematiku konzultovat s vybraným znalcem. Jestliže znalecký posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a dále nárok na náhradu znalečného. Seznam znalců je k dispozici na www.justice.cz.
Vážená paní Drdová,
děkuji za Váš příspěvek. Velmi mě mrzí, že u nás zakoupené zboží nepracovalo zcela k Vaší spokojenosti. Důkladně jsem průběh Vaší reklamace prověřil. Vámi udávaná závada se během testování v autorizovaném servise při první reklamaci projevila. Při dalších reklamacích a testování v autorizovaném servise se již závada neprojevila. Těší mě, že jsme se po telefonickém rozhovoru domluvili na dalším postupu tak, aby Vám mobilní telefon mohl složit k Vaší plné spokojenosti.
Věřím proto, že i v budoucnu zůstanete naším spokojeným zákazníkem.
Michal Černý
Vedoucí oddělení péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení informací týkající se řešení této stížnosti.
Dobrý den, reklamace byla vyrizena, mobilni telefon byl opraven a nyni funguje.Dekuji