Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#2950Zamítnutí reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 měsíců 8 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.04.2014, před 11 lety

Lucie Drdová

Znění stížnosti

Dobrý den,dne 4.12.2013 jsem zakoupila v Okay elektro v Jablonci nad Nisou mobilní telefon Samsung Galaxy S3 mini vybrala jsem si to jako dárek k Vánocům,po asi 3 týdnech začal výrobek blbnout,kdy jsem byla často nedostupná když mi někdo volal tak se mi nedovolal a mě přišla jen sms o tom,že mi dotyčný volal.Já jsem častokrát se nedovolla,hovor se vytáček dlouho a nakonec sám hovor ukončil.Dovolala jsem se třeba až na 4. pokus.Odesílání sms také nebylo vždy v pořádku,často mi to hlásilo chybu a sms neodeslal,opět jsem musela zkoušet několikrát aby se odeslala sms a stejně tak špatně mi chodily výpisy i smsky.Musela jsem několikrát telefon restartovat abych se dovolala.Při první reklamaci byl přehrán software a telefon šel v pořádku tak 2-3 dny a poté se vyskytl stejný problém.Při druhé reklamaci byla zamítnuta s tím,že je prý výrobek plně funkční!Takže telefon zlobil dál a nefungoval tak jak má,šla jsem tam po třetí,opět zamítli reklamaci s tím,že se závada neprojevila a navíc přehráli opět software! Tak tomu už vůbec nerozumím...! Podle mě je to závada od výroby a dost mě štve,že reklamaci neuznávají,vím že mám pravdu a nevymýšlím si.Mám telefon za 5 tisíc a je k ničemu mám s ním každý den problém s dostupností.Signál od operátora je v pořádku.S jiným telefonem problém nemám.


Produkt

Samsung Galaxy s3 mini ,výrobní číslo 359532/05/169451/0


Požadované řešení

Ráda bych opravu,výměnu za nový funkční telefon nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2014 10:48, před 11 lety

Jestliže byla reklamace zamítnuta, nemělo by dojít k přehrání softwaru. Prodejce tím může zníčit případný důkaz o existneci vady. Reklamaci je možné rozporovat znaleckým posudkem. V posudku by se znalec měl zabývat existencí vady a odůvodněním reklamace. Jestliže je vada na věci stále přítomná, přehrání softwaru pravděpodobně neovlivnilo důkazní postavení spotřebitele, ale přesto raději doporučujeme tuto problematiku konzultovat s vybraným znalcem. Jestliže znalecký posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a dále nárok na náhradu znalečného. Seznam znalců je k dispozici na www.justice.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.5.2014 14:09, před 11 lety

Vážená paní Drdová,
děkuji za Váš příspěvek. Velmi mě mrzí, že u nás zakoupené zboží nepracovalo zcela k Vaší spokojenosti. Důkladně jsem průběh Vaší reklamace prověřil. Vámi udávaná závada se během testování v autorizovaném servise při první reklamaci projevila. Při dalších reklamacích a testování v autorizovaném servise se již závada neprojevila. Těší mě, že jsme se po telefonickém rozhovoru domluvili na dalším postupu tak, aby Vám mobilní telefon mohl složit k Vaší plné spokojenosti.

Věřím proto, že i v budoucnu zůstanete naším spokojeným zákazníkem.

Michal Černý
Vedoucí oddělení péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2014 11:11, před 10 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení informací týkající se řešení této stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.7.2014 14:00, před 10 lety


Lucie Drdová

Dobrý den, reklamace byla vyrizena, mobilni telefon byl opraven a nyni funguje.Dekuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.