Společnost


Elimat investment s.r.o.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 8 stížnostech.

#29501Nevrácení peněz za nevykonanou službu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

23 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.01.2019, před 6 lety

Vítězslav Dostál

Znění stížnosti

Dobrý den přeji,
Dne 15.12.2017 jsem zakoupil Voucher k ošetření: Předmět plnění služby: Aplikace kmenových buněk Vlasy 5 x ošetření pro mou ženu. Detail s podrobnostmi přikládám níže.

Datum: 19/10/2018 07:25
Vážená paní V.,
Je tomu již několik měsíců konkrétně již 9, kdy jsem své ženě zakoupil vouchr ke 40 narozeninám. Preferovali jsme návštěvu Vaší Olomoucké kliniky, ale z důvodu mnoha posunování termínu jste nám stále upravovali termín platnosti vouchru. I aktuálně není Vaše klinika opět otevřená. Aktuální vouchr přikládám do přílohy. Doposud se nám s Vámi nepodařilo dohodnout žádný reálný termín návštěvy a proto jsem se rozhodl a tím to Vás i žádal o navrácení peněz.
Tím to Vás velice žádám o navrácení zaplacené částky 5900 kč za službu, kterou jsme doposud nemohli čerpat z důvodu stálého posunování otevření vaší rekonstruované kliniky v Olomouci.


Datum: 19. 10. 2018 10:31:28
Dobrý den, pane Dostále,
tato situace nás velice mrzí a velice se za ni omlouváme, ale bohužel ji nedokážeme ovlivnit. Při budování nových prostor se vyskytly problémy, které nedovolují otevření kliniky dříve, než v únoru.
Vaše žádost o vrácení peněz byla nyní předána fakturačnímu oddělení. Finanční prostředky Vám budou vráceny na Vámi uvedený účet, a to nejpozději do 30-ti pracovních dní.
Přeji hezký den. S přátelským pozdravem
V.

Datum: 23/11/2018 09:07
Dobrý den přeji Paní V.,
doposud mě nebyla navrácená částka za Vouchr viz níže Váš e-mail. Tím to Vás prosím o navrácení peněz. Prostředky měli být navráceny do 30 dnů.
Děkuji S pozdravem Vítězslav Dostál

Datum: 23. 11. 2018 13:29:29
Dobrý den, pane Dostále,
velice se omlouváme za vzniklé potíže. Ihned kontaktuji fakturační oddělení a zjistím, kde nastala chyba a z jakého důvodu Vám ještě nebyla vrácena platba. Můžete se spolehnout, že v nejbližších dnech Vám bude platba připsána zpět na účet.
Ještě jednou se velice omlouváme. S přátelským pozdravem K. P. Vedoucí zákaznického servisu

Datum: 29/11/2018 10:14
Dobrý den přeji paní P.,
Kontroloval jsem zda jste mi již vrátili zpět peníze a doposud to na účtě nevidím vráceno. Kde je prosím problém. Je to již opět 6 dnů od doby co jste mi psala. Zde raději přikládám opětovně číslo mého BÚ 2111201402/2700
Děkuji za neodkladné vyřízeni. S pozdravem Vítězslav Dostál

Datum: 29. 11. 2018 11:23:49
Dobrý den, paní Dostále,
žádáme Vás o mírnou dávku trpělivosti. Jelikož jsme měli velké potíže s bankou, tak nyní odesíláme finanční prostředky postupně. Spolehněte se, že děláme co je v našich silách, aby Vám peníze byly vráceny v co nejbližším možném čase. Jakmile Vaši platbu odešleme, tak Vás budu ihned informovat.
Děkujeme Vám za trpělivost i pochopení. S přátelským pozdravem K. P. Vedoucí zákaznického servisu.

Datum: 06/12/2018 12:09
Dobrý den přeji paní P., Uběhl opět nějaký čas a na účtě jsem neviděl vrácené peníze. Peníze opravdu již potřebuji. Očekávám od Vás, že mě budou navráceny nejpozději zítra. S pozdravem Vítězslav Dostál

Datum: 6. 12. 2018 13:42:51
Dobrý den, paní Dostále, velice nás mrzí stávající situace a chceme se omluvit za vzniklé nedorozumění a nepříjemnosti spojené s opožděním vrácení peněz, které byly zapříčiněné administračně provozní chybou na straně banky. Aktivně pracujeme na odstranění těchto potíží a platby rozesíláme postupně. Ještě jednou se velice omlouváme. Vynasnažíme se, aby Vám peníze byly vráceny nejpozději do konce tohoto roku.
Děkujeme za pochopení. S přátelským pozdravem K. P..

Datum: 06/12/2018 14:03
Dobrý den přeji, Nezlobte se, ale nemohu čekat do konce roku na vrácení financí. Uvedené peníze mám na Vánoční dárky. S pozdravem Vítězslav Dostál

Datum: 12. 12. 2018 10:32:17
Dobrý den, pane Dostále, spojila jsem se s hlavním vedením a bylo mi přislíbeno, že se vynasnaží peníze odeslat ještě tento týden. Věřím tedy, že peníze obdržíte nejpozději v pondělí. Ještě jednou se velice omlouváme za komplikace. S přátelským pozdravem K. P.

Datum: 18/12/2018 09:09
Dobrý den přeji, Nezlobte se, ale již mě to opravdu nebaví abych čekal na navrácení mých peněz. Opět mi nic nedošlo. Podotýkám, že to s Vámi řeším již od 19.10.2018. Nemyslím si, že se jedná o zásadní částku, která by byla pro Vás jakkoliv problém vrátit. Kde je prosím problém? Nezlobte se, ale připadá mě to jako by jste mě mé peníze nechtěli vrátit. Pokud je neobdržím zpět na bankovní účet do zítřka 19.12.2018 tak podám podnět na ČOI popřípadě na Policie. Opravdu mě to již nebaví a má trpělivost již vypršela, abych Vám stále psal. S pozdravem Vítězslav Dostál

Datum: 19/12/2018 10:14
Dobrý den, pane Dostále,
pracujeme na tom, aby Vám požadovaná částka byla vrácena co možná nejdříve. Naši momentální situaci jsem Vám již vysvětlovala, opravdu jsme takové komplikace nečekali. Nemusíte se obávat, že bychom Vám peníze nevrátili, peníze Vám rozhodně vrátíme, i když nás samozřejmě velice mrzí, že s takovou prodlevou. Pane Dostále, udělám vše pro to, aby Vám peníze byly vráceny v co nejbližším možném termínu, jen ještě prosím o trpělivost. Předem moc děkuji a ještě jednou se velmi omlouváme. S pozdravem K. P.

Datum: 19. 12. 2018 11:11:22
Dobrý den přeji paní P., Díky za Vaší informaci. Trpělivost již opravdu nemám. Nezlobte se. Očekávám, že nejpozději v pátek 21.12.2018 budu mít vráceny na mém účtu peníze. Následně Vám již psát nebudu a postoupím to dále. S pozdravem Vítězslav Dostál

Datum: 2. 1. 2019 10:07
Dobrý den přeji paní P.,

Naposledy Vás zdvořile žádám o navrácení peněz. Informujte mě prosím. Jinak to tento týden předávám podklady na ČOI nebo Policii ČR.
Děkuji s pozdravem Vítězslav Dostál

Již nekomunikují.

Zde jsem viděl, že někteří mají stejné nebo podobné problémy.
https://www.firmy.cz/detail/12952695-platan-clinique-centrum-esteticke-
pece-praha-smichov.html.


Produkt

Aplikace kmenových buněk Vlasy 5 x ošetření


Požadované řešení

Požadované řešení je navrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.1.2019 08:03, před 6 lety

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2019 11:50, před 6 lety

Společnost nám ke stížnostem v rámci služby VašeStížnosti.cz zaslala následující vyjádření:

"Vratky peněz jsou v řešení. Každý z těchto sporů bude vyplacen. Chyba je na straně společnosti. Omlouváme se za tyto nepříjemnosti, opravdu se jednalo o finanční problém společnosti."

Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby měl možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.1.2019 08:53, před 6 lety


Vítězslav Dostál

Dobrý den přeji,

Uvedené vyjádření není nic nového.Prosím o stanovení termínu o navrácení peněz. Proč si lidí berou jako rukojmí pro jejich problémy s financováním jiných věcí. Proč vůbec podnikají.

Vítězslav Dostál

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.1.2019 09:44, před 6 lety

Dobrý den pane Dostále,

velice se omlouváme za zdlouhavé vyjednávání, situace nám dříve neumožnila toto řešit.Viz emaily výše. Peníze Vám ještě dnes odesíláme. Děkujeme za trpělivost a je nám líto, že jste měl tuto zkušenost.

Petra Holanová
Elimat investment s. r. o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.1.2019 08:07, před 6 lety


Vítězslav Dostál

Hodnocení:

Komentář: Vstřícnost subjektu na, který mířila má stížnost hodnotím jako neuspokojivá byť mě byli navráceny finanční prostředky. Takový to postup nemůže být trhem akceptován. Pokud se podíváte na jejich webové stránky tak tam prezentují 100% vrácení peněz do 14 dnů a také to mají v obchodních podmínkách. Opravdu mě to dalo velké ponaučení, abych si předem vždy firmy prověřil. I když i to je nejisté, že se bude chovat korektně.