Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, už přes několikátou korespondenci s Vámi(viz. mohu doložit.) a dále tel. hovorů za které mi bylo naúčtováno 500.- Kč.Nedošlo z Vaší strany k jakékoli snaze mi poslat vyúčtování za energi ,jak je řádně stanoveno ve smlouvě. Zálohy jsou navýšené bez mého souhlasu, Zálohy platím poctivě káždý měsíc přes sipo..Žádám Vás o okamžitou fakturu ročního vyúčtování a snížení zálohy na původní dohodnutou částku.Dále se obracím zároveň na energetický regulační úřad za porušování smlouvy z Vaší strany a dále na Sdružení spotřebitelů. Bohužel mám už z této situace zdravotní problémy. Jsme lidé v důchodu a místo klidu máme velký stres.
Stabil energi,smlouva ze dne15.6.2017,EAN 859182400210321310,elektřina
Okamžité zaslání ročního vyúčtování a snížení zálohy na původní částku.
|
Tweet |
Vyúčtování spotřeby plynu se obvykle provádí jednou ročně, není-li dohodnuté jiné vyúčtovací období, jak vyplývá z ustanovení § 15 odst. 1 vyhlášky č. 70/2016 Sb., o vyúčtování dodávek a souvisejících služeb v energetických odvětvích. Kromě tohoto řádného vyúčtování může spotřebitelka požádat v průběhu vyúčtovacího období i o mimořádné vyúčtování, které však bývá zpoplatněno.
Spotřebitelka si také smluvně mohla sjednat jiné vyúčtovací období. V takovém případě bude takové ujednání závazné.
Ustanovení § 16 vyhlášky č 545/2006 Sb., o kvalitě dodávky plynu a souvisejících služeb v elektroenergetice, říká, že standardem lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu je 15 dnů. Společnost dále musí do 30 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace vypořádat rozdíl v platbách zákazníka způsobeného nesprávným vyúčtováním dodávek plynu.
Za nedodržení standardu lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu poskytne společnost zákazníkovi náhradu dle § 16 odst. 3 písm. a této vyhlášky, tedy 750 Kč za každý i započatý den prodlení.
Nebude-li spotřebitelce vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Dobrý den paní Šindelářová,
co se týče vyúčtování Vašich prarodičů bude po mé urgenci vystaveno v nejbližších dnech, můžete ho tedy očekávat ve vaší poštovní schránce. Dále budou zálohy poníženy na původní výši.
tato situace nastala u velkého počtu zákazníků, jelikož se zálohy navyšovaly plošně dle vyhodnocení systému.
Jsem ráda za rychlou reakci ,avšak zatím jsem takových slibu dostala poměrně dost z Vaší strany. Počkám, až opravdu vyúčtováni dorazí do poštovní schránky.S pozdravem Šindelářová,Bartésová.
Dobrý den paní Šindelářová,
faktura byla vystavena 18.1.2019 a zaslána na fakturační adresu s přeplatkem 8.973,--, bohužel nedisponujeme číslem bankovního účtu, přeplatek se tedy zatím nezasílal, jelikož čekáme na nahlášení čísla bankovního účtu, pokavaď nedisponují Vaši prarodiče bankovním účtem, prosíme o informaci a my přeplatek necháme zaslat složenkou. Zálohy byly sníženy na původní výši 1.300,--od 2/2019.
Dobrý den, ano víme o tom, ale bohužel se na vaši infolinku nelze dovolat.Na email žádné reakce. Babička je momentálně v nemocnici z těch nervů. Už ať je to vyřízené a uzavřené. Prosím kontaktujte mě na tel.776 296 944,nahlásím vám číslo účtu.Děkuji Šindelářová.
Dobrý den paní Šindelářová,
prosím o strpení, předala jsem kolegyni Vaše telefonní číslo, předpokládám, že během zítřejšího dne Vás bude kontaktovat aby jste situaci vyřešily.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vše konečně vyřízeno! Děkuji dTestu.Šindelářová
Dobrý den,
za nás tedy situace vyřešena.
Na základě výše uvedeného vyjádření tedy stížnost zavíráme.