Společnost


SlevaDne.cz, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#29509Nedodané slevové kupony

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2019, před 6 lety

Lenka Bittnerová

Znění stížnosti

Dne 19.12. 2018 jsem zaplatila 10.470,- Kč na účet 5192312/0800 s Variabilním symbolem 9000945942 a konstantním symbolem 0308 a doposud jsem neobdržela žádné slevové kupony pro pobyt v hotelu Adamantino u Luhačovické přehrady.
Děkuji za pomoc při vyřízení mé stížnosti
Lenka Bittnerová


Produkt

Kupony na pobyt v hotelu Adamantino u Luhačovické přehrady


Požadované řešení

Prosím o dodání kuponů nebo o vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.1.2019 09:44, před 6 lety

Všeobecné obchodní podmínky společnosti SlevaDne.cz, s.r.o. stanoví v čl. V. pro případ, že nakupující ve lhůtě dle VOP neobdrží Kupón, možnost nakupující vady reklamovat. Nakupující je povinen vady uplatnit písemně e-mailem na adresu: podpora@slevadne.cz nebo vyplněním online formuláře. Lhůta pro provedení reklamace je 48 hodin od doručení Kupónu a v případě, že Kupón nebude doručen, tak 3 pracovních dnů od uplynutí lhůty pro doručení Kupónu. SlevaDne je povinna odstranit vady do 24 hodin od doručení reklamace. V případě, že vada v dané lhůtě nebude odstraněna, je nakupující oprávněn odstoupit od koupi.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2019 15:30, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.