Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#2951Zasílání pokut i po roce od ukončení smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.04.2014, před 11 lety

Viktor Horálek

Znění stížnosti

Zhruba před roke jsem ukončil smlouvu s Vodafonem a přešel jsem k jinému operátorovi. Vše proběhlo hladce, ale po asi pul roce poslali na starou adresu (mé matce) složenku asi na 100,-kč, než mi to mati předala uběhla doba splatnosti, i tak jsem to uhradil a považoval věc za vyřešenou. Po čtvrt roce opět složenka na adresu mé matky, tentokrát 134,-kč, opět jsem ji po splatnosti uhradil, ale tentokrát zavolal operátorce jestli jim tam něco ještě dlužím, a ať laskavě zmení adresu. Po týdnu na adresu mé matky příjde další vyhrůžný dopis, že pokud nezaplatim, tak mi naúčtují 3000,- Vydal jsem se na pobočku, kde mi paní sdělila, že jsem neuhradil ani těch 134,- že navíc musím doplatit dalších 226,- kč. Nechápu za co jsou ty pokuty? Kde se najednou vzaly, když mě normálně šlo prevest číslo k O2 a při ukončení smlouvy neuvedli žádnou neuhrazenou položku? Za co si to furt učtují, copak se jich nejde zbavit?
Viktor Horálek


Požadované řešení

Ukončit navždy vztah s Vodafonem, vrátit peníze za nesmyslné pokuty!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2014 12:56, před 11 lety

V tomto případě doporučujeme si písemně vyžádat odůvodnění účtování těchto částek. Zároveň, pokud Vám bude řečeno, že již nic nedlužíte, doporučujeme nechat si od společnosti podepsat potvrzení o bezdlužnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.4.2014 14:05, před 11 lety

Dobrý den, pane Horálku,

po přenosu telefonního čísla do jiné sítě posíláme ještě zákazníkům po konci posledního zúčtovacího období, které započali, poslední Vyúčtování. To chodí poštou na adresu, kterou u nás měl zákazník uvedenou jako zasílací. I toto Vyúčtování má samozřejmě svou splatnost a za poslání upomínky, když nedojde k včasné úhradě, si v souladu s platným Ceníkem účtujeme částku 180 Kč s DPH – dříve to bylo 133,10 Kč s DPH.
Určitě bude potřeba, abychom to zkontrolovali přímo u vašeho zákaznického účtu. Doporučuji proto, abyste se obrátil přímo na naše platební oddělení na čísle 800 77 11 77, kde jsou naši specialisté k dispozici v pracovní dny od 8 do 17 hodin a poskytnou vám potřebné informace k platbě.

S pozdravem

Kateřina Drymlová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2014 13:05, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.