Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Zhruba před roke jsem ukončil smlouvu s Vodafonem a přešel jsem k jinému operátorovi. Vše proběhlo hladce, ale po asi pul roce poslali na starou adresu (mé matce) složenku asi na 100,-kč, než mi to mati předala uběhla doba splatnosti, i tak jsem to uhradil a považoval věc za vyřešenou. Po čtvrt roce opět složenka na adresu mé matky, tentokrát 134,-kč, opět jsem ji po splatnosti uhradil, ale tentokrát zavolal operátorce jestli jim tam něco ještě dlužím, a ať laskavě zmení adresu. Po týdnu na adresu mé matky příjde další vyhrůžný dopis, že pokud nezaplatim, tak mi naúčtují 3000,- Vydal jsem se na pobočku, kde mi paní sdělila, že jsem neuhradil ani těch 134,- že navíc musím doplatit dalších 226,- kč. Nechápu za co jsou ty pokuty? Kde se najednou vzaly, když mě normálně šlo prevest číslo k O2 a při ukončení smlouvy neuvedli žádnou neuhrazenou položku? Za co si to furt učtují, copak se jich nejde zbavit?
Viktor Horálek
Ukončit navždy vztah s Vodafonem, vrátit peníze za nesmyslné pokuty!
|
Tweet |
V tomto případě doporučujeme si písemně vyžádat odůvodnění účtování těchto částek. Zároveň, pokud Vám bude řečeno, že již nic nedlužíte, doporučujeme nechat si od společnosti podepsat potvrzení o bezdlužnosti.
Dobrý den, pane Horálku,
po přenosu telefonního čísla do jiné sítě posíláme ještě zákazníkům po konci posledního zúčtovacího období, které započali, poslední Vyúčtování. To chodí poštou na adresu, kterou u nás měl zákazník uvedenou jako zasílací. I toto Vyúčtování má samozřejmě svou splatnost a za poslání upomínky, když nedojde k včasné úhradě, si v souladu s platným Ceníkem účtujeme částku 180 Kč s DPH – dříve to bylo 133,10 Kč s DPH.
Určitě bude potřeba, abychom to zkontrolovali přímo u vašeho zákaznického účtu. Doporučuji proto, abyste se obrátil přímo na naše platební oddělení na čísle 800 77 11 77, kde jsou naši specialisté k dispozici v pracovní dny od 8 do 17 hodin a poskytnou vám potřebné informace k platbě.
S pozdravem
Kateřina Drymlová
Péče o zákazníky
Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.