Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Nechala jsem si zaslat zboží ze zahraničního obchodu Zalando. Bohužel dodavatel použil jako dopravce firmu PPL. Firma PPL aniž by mne informovala, uložila balík v depu s poznámkou adresát nezastižen. Prý chyběl telefonní kontakt. Po mém pátrání po zásilce od 21.12., nahlášení telefonického kontaktu a dalších 4 telefonických urgencí depa přes operátorku PPL a podání stížnosti na zadržování balíku v depu se stejně nic nestalo a dnes po opětovném pátrání přes zákaznickou linku jsem se dozvěděla, že balík byl vrácen zpět odesílateli. Jednalo se o zásilku č. 22001497243. Dovolání u PPL nikde!
zásilka č.22001497243
Balík byl již uhrazen, žádám o jeho doručení.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.