Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#29523G zona

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.04.2014, před 11 lety

Michal Skribuckij

Znění stížnosti

Dobrý den,
společnost Vodafone, která se chlubí posedlostí pokrytí, nemá v určitých místech dostatečně silný signál. Tuto závadu řeší tzv. 3G zonou, kterou si koupíte a díky internetovému připojení pokryje signálem hluchá místa.Po poradě se svým "osobním poradcem Vodafone" jsem zakoupil 3g zonu a zapojil. Po 3 měsících 3g zona přestala fungovat. Volal jsem na technickou podporu, kde mi bylo doporučeno 3g zonu vyzkoušet na jiném připojení k Internetu. Jelikož mi technik řekl, že nemá kontaktní telefon stanovil mi čas 1 hodinu, abych si našel jiné internetové připojení a že mi zavolá. Jelikož se jednalo o pátek 13,00 a 3g zonu mám doma, není možné požadavek splnit. Poté následovalo několik emailových komunikací, kde se odmítla technická podpora spojit s mým poskytovatelem internetu, kde si přeze mne zasílali jakési informace. Poté můj poskytovatel internetu , ke mne domu zaslal technika, který se díky spojení s technikem snažil "něco nastavit". Tyto návštěvy se 2x opakovaly, až nakonec se u mne doma sešly obě firmy - jak Netwave - poskytovatel internetu a tak Vodafone a hledaly problém. Vodafone potvrdil, že jím dodané technické parametry internetu dodavatel splnuje, ale neví , kde je problém. A že se mi ozvou do 3 dnů. Po třech týdnech, kdy jsem se dovolal na technickou podporu mi bylo odpovězeno: že neví v čem je problém, ale na 1000% je chyba na straně poskytovatele Internetu. Když jsem požádal vyhotovení zprávy, abych ji předal poskytovateli internetu a použít to jako dokument k ukončení smlouvy, toto mi odmítli technici poskytnout. Volal jsem tedy svého "osobního poradce" , který mi zdělil, že již není mým osobním poradcem a že se mám obrátit na telefonní službu Vodafonu. Nechtěje dělat z tohoto problému aféru, nabídl jsem tedy, že 3G zonu vrátím, at mi vrátí peníze. No a to prý nejde, neb 3g zonu vlastním více jak 30dnů. Tedy jsem chtěl oficiální vyjádření , kde je chyba , operátor slíbil, že vše zjistí a že se ozve. No a od té doby, pokaždé pokud zavolám na operátora podívá se do mé zákaznické karty, vidí že tento problém řešíme již více než 3 měsíce, slíbí , že zjistí, kde je problém a ozve se ale k tomu nikdy nedojde.


Produkt

3g zona


Požadované řešení

Po tomto přístupu ukončení smlouvy u společnosti Vodafone


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2014 12:23, před 11 lety

V tomto případě doporučujeme písemně vyžádat zprávu po společnosti Vodafone, od které byl výrobek zakoupen. Zároveň doporučujeme zažádat o písemné vyjádření poskytovatele služby. Pokud nebudou spolupracovat, bylo by nutné nechat výrobek a jeho kompatibilitu se sítí nechat posoudit jiným nezávislým odborníkem. Pokud tento výrobek fungoval bez problémů a pak přestal, muselo by z hlediska sítě dojít pravděpodobně k nějaké změně. V případě, že by se prokázalo, že je vada na výrobku, má spotřebitel právo na výměnu za výrobek bez vady, pokud by to nebylo možné, na odstoupení od smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.6.2014 11:36, před 11 lety

Hezký den, pane Skribuckiji,

od kolegů jsem dostal informaci, že jste s námi vše řešil přes Centrum péče a už jsme Vám poslali i naši odpověď.

Zjistili jsme, že chyba není na straně našeho zařízení, ale u Vašeho poskytovatele připojení. Proto je třeba věc řešit s ním, my bohužel nemůžeme víc pomoci.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.6.2014 19:26, před 11 lety


Michal Skribuckij

Ano p. Ullman, toto je odpověď vaší společnosti

Dobrý den, pane Skribuckiji,

kolegové z datové linky Vás chtěli informovat ohledně dané situace. Jelikož jste si nepřál s nimi hovořit, posílám Vám tento e-mail.

Z naší strany je zařízení Vlastní 3G zóna v pořádku. Kolegové intenzivně a důkladně prověřovali vše s tím spojené a chyba není na straně Vodafonu. Je zapotřebí záležitost už dořešit s providerem Airwaynet.

S přáním hezkého dne

Rieneslová Tereza

Centrum péče
Vodafone Czech Republic a. s.
www.vodafone.cz
800 77 00 77 nebo *77 ze sítě Vodafone

K tomuto : hovory s vaší společností se zaznamenávají. Po jeho přehrátí zjistíte, že ne že jsem nechtěl komunikovat, ale žádal jsem o písemné vyjádření kde je technická chyba, neboť oba technici, jak váš z Vodafone tak i od Internetu potvrdili, že data vyžadovaná zařízením 3G zóny poskytovatel internetu splňuje.
Dále je s podivem, že jsem se obrátil na p. Stephanie Jackson , kterou uvádíte jako člověka na kontakt při problémech na vašich internetových stránkách, ale tato paní u Vás více jak půl roku nepracuje, ale přesto přes její email vesele vedete komunikaci.
Navíc problém s 3G zónou se mnou řešíte od ledna roku 2014.
vaše odpověď přišla : "Centrum péče Vodafone" (pece@vodafone.cz)
Dotaz na Stephanie Jackson: 3g zona [Případ: 140419-000087]
4. 6. 2014, 8:17:27.
Takže podle vašich pravidel vám ani zařízení nemohu vrátit, neboť jej mám více jak 30 dnů.
Považuji chování z vaší strany za velice hrubé a žádám o ukončení smlouvy s vší společností a to bez jakýchkoliv vámi vymýšlených sankcí
Skribuckij Michal

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2014 13:30, před 11 lety

Nyní bude žádoucí reklamovat službu u poskytovatele internetu, zda ji poskytuje v souladu se smlouvou. Dále bychom doplnili, že by mohl být problém i v samotném mobilním telefonu, který má signál přijímat. Pokud zúčastněné strany neshledají problém na své straně, bude opravdu nutné, aby tuto situaci posoudil nezávislý odborník. Dle výsledku posouzení by následovaly další kroky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2014 14:01, před 10 lety

Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.