Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#29522Nedodání zásilky ze zahraničí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

21 hodin 18 minut

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2019, před 6 lety

Gabriela Clemensová

Znění stížnosti

V listopadu 2018 mi byl z USA zaslán balíček, skladové číslo: V00120119 podací číslo:CH054470719US, odesílatel Donald Lindsay, Denton, Tx, USA.

Tuto zásilku jsem doposud neobdržela, teprve 4.1. 2019 jsem dostala doporučené oznámení o příchodu vrácené zásilky z dodací pošty s tím, že zmíněná zásilka byla po uplynutí úložné lhůty na dodací poště vrácena zpět na poštu Praha 120 .

Prohlašuji místopřísežně, že jsem z dodací pošty Brno neobdržela během úložné lhůty jedinou výzvu, abych si zásilku vyzvedla. Poštovní schránku jsem kontrolovala denně, neboť jsem zásilku očekávala.

Mluvila jsem dnes ráno telefonicky s vedoucí poštovních doručovatelů pošty Brno (tel.č.:954490166), ta mi sdělila, že s doručováním balíků nemá nic společného a doporučila mi kontaktovat vedoucího služby doručování balíků na tel. Č. 954393519. Ten mi sdělil, že doručovatelé balíků nemají klíče k vchodovým dveřím, a proto vracejí balíky zpět na poštu, kde doručovatelé listových dodaní jsou povinni doručit výzvu o uložení zásilky.

Nic takového se nestalo, navíc je zřejmé, že zaměstnanci České poštysi stížnosti navzájem přehazují mezi sebou, aniž by měli nejmenší snahu plnit své povinnosti.


Produkt

nedoručení balíku skladové číslo: V00120119 podací číslo:CH054470719US, odesílatel Donald Lindsay, Denton, Tx, USA.


Požadované řešení

Personální změny v České poště - výměna vedoucí oddělení listovních zásilek Brno, peněžitá náhrada za nedodaný vánoční dárek a ztrátu času ve výši 1 000 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2019 10:52, před 6 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.