Společnost


Michal Dušek
mobilní telefony

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2953Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 9 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.04.2014, před 11 lety

Tomáš Poc

Znění stížnosti

U pana Duška, který se snaží dělat dojem velkou firmou, jsem si objednal mobilní telefon. Jedna reklamace už proběhla (upozorňuji, že i při této reklamaci pan Dušek nereagoval, překročil lhůtu 30ti dnů nejméně o 2 měsíce a vydával se za jiné lidi)druhá reklamace už překročila lhůtu o 6 dní a pan Dušek nereaguje na telefony ani e-maily. Mám schovaný podací lístek z pošty a sms kde je datum že byl balík s telefonem na reklamaci předán dne 14.3.2014. Na svých internetových stránkách je tucet lidí co má naprosto stejný problém. Pan Dušek jim slíbil poslání peněz na účet, bohužel už se neozval. Cena telefonu je kolem 4 600 korun.


Produkt

mobilní telefon Android Note 2


Požadované řešení

Žádám od pana Duška nejen vrácení peněz za telefon, ale i vyřešení všech reklamací jeho zákazníků.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2014 10:50, před 11 lety

Jestliže není reklamace vyřízena do 30 dnů od jejího uplatnění, může spotřebitel odstoupit od kupní smlouvy. Odstoupení také doporučujeme zaslat písemně (doporučeně, nejlépe s dodejku) a uschovat si kopii. V odstoupení je nutné prodejci určit lhůtu na vrácení peněz. Jestliže prodejce v této lhůtě peníze nevrátí, je možné podat návrh na vydání platebního rozkazu u příslušného soudu. Před tímto krokem je nutné prodejci zaslat písemnou předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 11:43, před 10 lety

Pan Michal Dušek byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení. Vhodné je právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.