Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#29533Stížnost na společnost be2

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

16 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2019, před 6 lety

Veronika Šebková

Znění stížnosti

Dotaz na dTest.
Dobrý den,
přišla mi platební upomínka, kterou jsem uhradila kartou dle jejich instrukcí.
Jsou povinni uznat mi takto provedenou platbu?
Viz:

Platební upomínka

Vaše předplatné na www.singles50.cz
Nezdařená platba během Vašeho předplatného pod IP-adresou: 80.251.249.206
be2 S.à.r.l. / www.singles50.cz
Referenční číslo: CZ-2018-11-17-179806833-KS-DN (uveďte prosím při platbě)
14.12.2018
Vážená paní Veronika Šebková,

ke dni 17.11.2018 bylo Vaše 3měsíční Premium členství automaticky obnovené (prvotně uhrazené na stránce www.singles50.cz ke dni 17.10.2018 s uvedením e-mailové adresy verseb@seznam.cz).

Uvedené prodloužení bylo realizované v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami, se kterými jste souhlasil/a.

Produkt: 3měsíční Premium členství
IP-adresa: 80.251.249.206
Forma úhrady: CreditCard MASTER

Zajišťovatel platebních služeb nás informoval, že Váš členský poplatek nebyl k datu 17.11.2018 připsán.

Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku 2 247,00 CZK, navýšený o manipulační poplatky ve výši 280,00 CZK.

Celková výše dlužného poplatku činí nyní 2 527,00 CZK.
Uhradit nyní




Jediný způsob, jak automatizovaný proces vymáhání zastavit, je úhrada celkové dlužné částky do data splatnosti. V případě, že se Vám nepodaří uhradit dlužnou částku v plné výši nebo překročíte platební lhůtu, budeme nuceni odevzdat Váš případ externí společnosti pro vymáhání dlužných pohledávek. To povede ke zvýšení dalších nákladů, které Vám budou účtovány.


Což jsem učinila a ofotila si před odesláním platby text:
NÍŽE PROSÍM ZADEJTE PLATEBNÍ DETAILY SVÉ KREDITNÍ KARTY A REALIZUJTE - V ZÁJMU BEZODKLADNÉHO UZAVŘENÍ PŘÍPADU - PLATBU VE VÝŠI 2527,- CZK.

Dále však až dole v textu stálo:
Vyrovnání je přitom možné poze prostřednictvím PayPal nebo bankovního převodu.
Instrukce i k těmto platbám byly v textu.

JE TEDY PLATNÁ PLATBA KREDITKOU S JEJICH INSTRUKCEMI I PŘES TUTO ČÁST TEXTU?

Ve VOP jsem se nikde o neuznání platby dlužné částky kreditkou nedočetla.

Pro jistotu jsem be2 zaslala nové výpovědi Premium členství, pro případ, že by se toto platbou znovu obnovilo.

Je to opravdu nekonečné. A be2 to je jeden velký...nepublikovatelné.


Požadované řešení

Žádám společnost be2 opětovně o okamžité zaslání potvrzení bezdlužnosti a potvrzení případně vzniklého Premium členství.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2019 17:24, před 6 lety

Spotřebitelka může platně uhradit svůj dluh platební kartou. V daném případě spotřebitelce, aby si údaje a dokumenty o platbě ponechala jako důkazní prostředek pro případ, že by společnost částku nadále vymáhala.

Spotřebitelka vhodně volila výpověď smlouvy, kterou je společnost rovněž povinna akceptovat. Rovněž je možné zaslat společnosti žádost o odstranění osobních údajů z databáze společnosti, neboť bez souhlasu spotřebitelky společnost nemůže s jejími osobními údaji nakládat.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2019 13:33, před 6 lety

Spotřebitelka zaslala následující vyjádření o kladném vyřešení sporu, stížnost bude uzavřena.

Další vývoj situace.

Společnost be2 mi zaslala tuto zprávu:

7. 1. 2019, 22:58

be2 collections

Komu:
verseb@seznam.cz

Re: [Ticket#2019010610009185] POTVRZENÍ PLATBY
E-mail byl zařazen do složky Dokumenty na základě ručního přesunu.
Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Platba dlužného poplatku byla již přijatá a zaevidovaná.

Automatická prolongace Vašeho VIP statusu byla zrušena. Vaše Premium členství již nebude automaticky prodloužené.

Váš profil byl již deaktivován.



S pozdravem,

Jana Hájková

Oddělení pohledávek
_________________________________________________________
be2 S.à.r.l.
13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg

Email: collections@be2.com
_________________________________

Děkuji dTestu za pomoc při řešení konfliktu s be2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.