Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dotaz na dTest.
Dobrý den,
přišla mi platební upomínka, kterou jsem uhradila kartou dle jejich instrukcí.
Jsou povinni uznat mi takto provedenou platbu?
Viz:
Platební upomínka
Vaše předplatné na www.singles50.cz
Nezdařená platba během Vašeho předplatného pod IP-adresou: 80.251.249.206
be2 S.à.r.l. / www.singles50.cz
Referenční číslo: CZ-2018-11-17-179806833-KS-DN (uveďte prosím při platbě)
14.12.2018
Vážená paní Veronika Šebková,
ke dni 17.11.2018 bylo Vaše 3měsíční Premium členství automaticky obnovené (prvotně uhrazené na stránce www.singles50.cz ke dni 17.10.2018 s uvedením e-mailové adresy verseb@seznam.cz).
Uvedené prodloužení bylo realizované v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami, se kterými jste souhlasil/a.
Produkt: 3měsíční Premium členství
IP-adresa: 80.251.249.206
Forma úhrady: CreditCard MASTER
Zajišťovatel platebních služeb nás informoval, že Váš členský poplatek nebyl k datu 17.11.2018 připsán.
Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku 2 247,00 CZK, navýšený o manipulační poplatky ve výši 280,00 CZK.
Celková výše dlužného poplatku činí nyní 2 527,00 CZK.
Uhradit nyní
Jediný způsob, jak automatizovaný proces vymáhání zastavit, je úhrada celkové dlužné částky do data splatnosti. V případě, že se Vám nepodaří uhradit dlužnou částku v plné výši nebo překročíte platební lhůtu, budeme nuceni odevzdat Váš případ externí společnosti pro vymáhání dlužných pohledávek. To povede ke zvýšení dalších nákladů, které Vám budou účtovány.
Což jsem učinila a ofotila si před odesláním platby text:
NÍŽE PROSÍM ZADEJTE PLATEBNÍ DETAILY SVÉ KREDITNÍ KARTY A REALIZUJTE - V ZÁJMU BEZODKLADNÉHO UZAVŘENÍ PŘÍPADU - PLATBU VE VÝŠI 2527,- CZK.
Dále však až dole v textu stálo:
Vyrovnání je přitom možné poze prostřednictvím PayPal nebo bankovního převodu.
Instrukce i k těmto platbám byly v textu.
JE TEDY PLATNÁ PLATBA KREDITKOU S JEJICH INSTRUKCEMI I PŘES TUTO ČÁST TEXTU?
Ve VOP jsem se nikde o neuznání platby dlužné částky kreditkou nedočetla.
Pro jistotu jsem be2 zaslala nové výpovědi Premium členství, pro případ, že by se toto platbou znovu obnovilo.
Je to opravdu nekonečné. A be2 to je jeden velký...nepublikovatelné.
Žádám společnost be2 opětovně o okamžité zaslání potvrzení bezdlužnosti a potvrzení případně vzniklého Premium členství.
|
Tweet |
Spotřebitelka může platně uhradit svůj dluh platební kartou. V daném případě spotřebitelce, aby si údaje a dokumenty o platbě ponechala jako důkazní prostředek pro případ, že by společnost částku nadále vymáhala.
Spotřebitelka vhodně volila výpověď smlouvy, kterou je společnost rovněž povinna akceptovat. Rovněž je možné zaslat společnosti žádost o odstranění osobních údajů z databáze společnosti, neboť bez souhlasu spotřebitelky společnost nemůže s jejími osobními údaji nakládat.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Spotřebitelka zaslala následující vyjádření o kladném vyřešení sporu, stížnost bude uzavřena.
Další vývoj situace.
Společnost be2 mi zaslala tuto zprávu:
7. 1. 2019, 22:58
be2 collections
Komu:
verseb@seznam.cz
Re: [Ticket#2019010610009185] POTVRZENÍ PLATBY
E-mail byl zařazen do složky Dokumenty na základě ručního přesunu.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Platba dlužného poplatku byla již přijatá a zaevidovaná.
Automatická prolongace Vašeho VIP statusu byla zrušena. Vaše Premium členství již nebude automaticky prodloužené.
Váš profil byl již deaktivován.
S pozdravem,
Jana Hájková
Oddělení pohledávek
_________________________________________________________
be2 S.à.r.l.
13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg
Email: collections@be2.com
_________________________________
Děkuji dTestu za pomoc při řešení konfliktu s be2.