Počet nahlášených stížností: | 100 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na předváděcí akci vKolíně dne 9.12.2013 jsem uzavřela smlouvuč.204411. Ve 14 lhůtě jsem napsala na adresu Endemos Distribution s.r.o. Jindřišská 908/12Praha 1 a pozdějiEndemos Distribution Mělnicá 109 Pakoměřice odstoupení od smlouvy, ale oba dopisy se vrátily s tím,že firma je neznámá.
E-mailem jsem se obrátila na info@ambassador-tm.com.Ti mi odpověděli ,že jsou velkoobchod a že se musím obrátit na společnost,se kterou mám uzavřenou kupní smlouvu.
Přístroj jsme se snažili uvést do chodu, ale zlobí pojistka. Potřebujeme zjistit alespon adresu záruční opravny.Zatím se námto nepovedlo.
Kuchyňský robot Ambassador A-1004
Vrátit celý výrobek nabo alespoň zajistit opravu v záruční době.
|
Tweet |
Prodejce je povinen informovat spotřebitele o tom, kde a za jakých podmínek lze uplatnit reklamaci. Spotřebitel ale uvádí, že od předmětné smlouvy odstoupil. Jestliže bylo odstoupení zasláno na adresu sídla společnosti nebo na adresu uvedenou ve smlouvě, došlo ke zrušení smlouvy, i přesto, že si společnost dopis nepřevzala. Strany byly povinné vrátit si vzájemné plnění. Upozorňujeme, že vymáhání částky by bylo složité a spotřebitel nesplnil povinnost k vrácení zboží. Bylo by dobré, kdyby spotřebitel mohl doložit, že se o vrácení zboží pokusil, případně nyní doporučujeme na adresu sídla zaslat výzvu ke sdělení adresy, kam lze zboží zaslat.
Společnost Endemos distribution, s.r.o., byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Hodnocení: