Počet nahlášených stížností: | 310 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Chtěl bych podat stížnost na firmu uvedeno ve formuláři. Firmě jsem zaplatil VIP členství na jedné ze seznamek, přičemž jsem místo jednoho měsíce zaplatil jich dvanáct.
Ihned jak jsem to po platbě zjistil (pár vteřin) ihned jsem firmu zkontaktoval s problémem a zacal jsem VIP službu používat. Ta mi za několik hodin odpověděla s tím ze nemám na nic nárok na žádné zkrácení členství a vrácení poměrně části peněz. Přičemž já to hlásil ihned po provedení platby a počítal jsem s tím, že se to standardně vyřeší. Ale bohužel firma se k tomu odmítá postavit a vymyslet nějaké racionální řešení.
Bohužel nečekal jsem takové to jednání, které vzniklo čirou náhodou.
VIP Členství na seznamce
Snížení členství z 12 měsíců na jeden měsíc a vrácení poměrné částky peněz na účet.
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě ode dne uzavření smlouvy zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud tedy společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.