Společnost


HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#29543Stálá reklamace nového výrobku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.01.2019, před 6 lety

Jana Tomancová

Znění stížnosti

dne 3.5.2018 jsem zakoupila sušičku prádla Beko Superia DS 7433,
již 21.5.2018 jsem musela reklamovat z důvodu nesušení. Sušička byla odveze a vrácena z důvodu, že byla přeskoušena a funguje.

15.6.2018 byl u sušičky opět technik u mě doma.. sušička opravdu nesušila ani se netočila a byl naplánován odvoz na dílnu.
Byla mi nakonec opět vrácena, že je v pořádku i když technik u nás se sám přesvědčil, že nefunkuje, proto byl naplánován odvoz na dílnu. 4.7.2018 byla opět dovezena.
Opět jsem reklamovala a měl mě přijed technik domu, ale jak jsem žádala o domluvě na den a čas dopředu tak mi pouze byla sms oznámena návště v tu a v tu dobu dojede technik. poprvé v stanovený čas jsem nemohla, po druhém oznámení jsem si musela vzít dovolenou a technik se nedostavil.

Další reklamace už probehla stejnou cestou jak na začátku. 31.10.2018 byla sušička odvezena na dílnu, zjištění závady zanesené tepelné čerpadlo, sušička mi byla dovezena, opravdu jednou vysušila a pak zase nesušila.. Takže jsem opět reklamovala 12.11.2018 dojel řidiř kterému jsem to předvedla a ani se jednou neotočila. 19.11.2018 mi byla dovezena, zjištění závady vadný ovl. panel, ale při donešení a zapnutí do zásuvky se sušička opět nerozjela i sám řidič uznal, že není v pořádku. takže jsem ji nepřujala a opět ji odvezly.

14.12.2018 po poradě s poradenskou linkou jsem poslala odstoupení od kupní smlouvy, ale ta mi byla zamítnuta.

Koupila jsem si výrobek aby mi sloužil a ne aby ho stále reklamovala a nejen, že je i po boku už promáčklá,ale už k tomu nemám ani duvěru.


Požadované řešení

Chtěla bych vrátit peníze k výrobku a k prodejci už nemám důvěru.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2019 07:56, před 6 lety

Pokud spotřebitel nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě, může žádat po prodávajícím dodání nové věci, výměnu její součásti nebo má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2019 16:12, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.