Společnost


iMedia 888 GmbH

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#29545Problém s ukončenim registrace VIP

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.01.2019, před 6 lety

Pavel Jasný

Znění stížnosti

Na internetu jsem přihlásil na seznamku Casual Lounge v prosinci 2016,na V.I.P.zaplatil jsem si členství na 3.mesice,a v dubnu 2018 mě přišel email,že jim dlužím 176,10EU,ty jsem zaplatil a hned v květnu poslal jsem na email support@thecasuallounge.cz ve formátu jpg.s výpověďi, přesne jak chtěli,a několikrát jsem jim telefonoval a žádal o ukončení.Nato v prosinci 2018 znovu přišla od inkasní firmy Fairmont žádost o platbu 173,95 EU, že to stále není ukončeno.


Požadované řešení

Definitivní ukončení členství v květnu 2018, popřípadě vrácení přeplatku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2019 09:41, před 6 lety

Pokud spotřebitel výpověď VIP členství zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: podpora@thecasuallounge.cz či faxu, nemůže společnost po ukončení závazku další částky požadovat.

Pokud by společnost hrozila exekucí na údajně dlužnou částku, platí, že případnou exekuci by musel nařídit nejprve soud. V případě, že se společnost rozhodne vymáhat údajný dluh spotřebitele vůči společnosti soudní cestou, budou dokumenty vztahující se k vypovězení smlouvy důležité pro případné prokazování neexistence dluhu. Doporučujeme proto, aby si spotřebitel případnou e-mailovou konverzaci pečlivě zdokumentoval a uchoval.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2019 15:03, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.