Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Před Vánoci sem si přes vaší společnost nechala doručit balík domů,ráno mi přišla SMS že bude doručován kolem oběda,poté přišla SMS že je uložen v zasilkovne, řidič samozřejmě nebral telefon a když sem volala na jejich linku bylo mi řečeno že je před vánoční čas takže se nestíhá... dobře beru!!Dnes mi mel opět přijít balík domů a opět mi prisla SMS jak bude doručen a poté zase SMS že je to v zasilkovne,na infolince mi bylo sděleno že si to řidič nesmí dovolit,tak jak je možné že se to zase opakovalo??..hlavne mi neříkejte že nestíháte kvůli blížícím se Velikonocům...udělejte si tam pořádek, protože to snad není možné
Doručení na adresu
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.