Společnost


ONLINE STORE SP. Z o.o.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#29556NEFUNKČNÍ JAZYKOVÝ KURZ

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.01.2019, před 6 lety

Milan Martinek

Znění stížnosti

Dne 8.1.2019 jsem obdržel rozvozním autem (bez označení firmou PPL) ve Vítkově na benzínové čerpací stanici Czernin balíček s heslem k jazykovému kurzu němčiny za částku 1.759,-Kč. , kterou jsem předal hotově řidiči a ten proti zvyklostem nechtěl po mně ani podpis o převzetí,ani mi nedal daňový doklad. (myslel jsem si, že je uvnitř balíčku). Po zadání webové adresy do PC jsem zjistil, že přiložený text letáku s výkladem přihlášení do kurzu je zmatený a přihlásit se prostě nejde.Jelikož jsem si obratem přečetl další podobné stížnosti uvedené na web.stránkách "vasestiznosti.cz" zjistil jsem, že jsem byl podveden. žádám dodavatele o okamžité řešení nefunkčnosti poskytnuté služby (do 3 dnů), v opačném případě odstupuji od smlouvy a žádám plné vrácení peněz (1.759,- Kč.) na adresu: Ing. Milan Martinek, Jančí 59, 74744 Březová.Pokud do 3 dnů ode dneška nebude přijato ze strany dodavatele řešení,postupuji tuto stížnost na podvodné jednání na ČOI.

Milan Martinek


Produkt

viz výše


Požadované řešení

viz výše


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2019 17:44, před 6 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, může spotřebitel věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravou věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2019 16:30, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.