Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 8.1.2019 jsem obdržel rozvozním autem (bez označení firmou PPL) ve Vítkově na benzínové čerpací stanici Czernin balíček s heslem k jazykovému kurzu němčiny za částku 1.759,-Kč. , kterou jsem předal hotově řidiči a ten proti zvyklostem nechtěl po mně ani podpis o převzetí,ani mi nedal daňový doklad. (myslel jsem si, že je uvnitř balíčku). Po zadání webové adresy do PC jsem zjistil, že přiložený text letáku s výkladem přihlášení do kurzu je zmatený a přihlásit se prostě nejde.Jelikož jsem si obratem přečetl další podobné stížnosti uvedené na web.stránkách "vasestiznosti.cz" zjistil jsem, že jsem byl podveden. žádám dodavatele o okamžité řešení nefunkčnosti poskytnuté služby (do 3 dnů), v opačném případě odstupuji od smlouvy a žádám plné vrácení peněz (1.759,- Kč.) na adresu: Ing. Milan Martinek, Jančí 59, 74744 Březová.Pokud do 3 dnů ode dneška nebude přijato ze strany dodavatele řešení,postupuji tuto stížnost na podvodné jednání na ČOI.
Milan Martinek
viz výše
viz výše
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, může spotřebitel věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravou věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.