Společnost


DIAX, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2956Neuznaná reklamace koženého řemínku k hodinkám

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 8 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.04.2014, před 11 lety

Daniela Šindelářová

Znění stížnosti

Dne 15.8.2013 jsem zakoupila dámské hodinky s koženým řemínkem.

U řemínku se roztrhlo poutko, a to uvolněním z lepeného spoje. Druhé poutko se naopak rozlepilo v přeložení.

Věc jsem reklamovala u prodejce Zlatodílna Rubriger v Olomouci, kdy věc postoupily velkoobchodu DIAX, s.r.o., který tuto vadu označil za opotřebení běžným nošením, na které se reklamace nevztahuje.

Vlastní laxností jsem nereklamovala do šesti měsíců od koupě, ačkoliv se závada stala již o vánocích.

Kožený řemínek může po sedmi měsících od zakoupení vykazovat povrchové opotřebení, ale není možné aby byl "spotřebován".

Děkuji za pomoc.


Produkt

dámské hodinky Q+Q


Požadované řešení

požaduji výměnu řemínku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2014 11:04, před 11 lety

Spotřebitel by měl reklamovat ihned po objevení vady. Nyní byla reklamace zamítnuta a jestliže je spotřebitel přesvědčen, že se jedná o vadu, na kterou se vztahuje záruka, může se obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku. Znalec by se měl v posudku zabývat existencí a povahou vady, a dále by se měl vyjádřit k samotnému odůvodnění reklamace. V případě, že znalecký posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, tedy znalec uzná, že se jedná o vadu, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a také na úhradu ceny znaleckého posudku, protože se jedná o náklad nutný k uplatnění reklamace. Seznam znalců je k dispozici na www.justice.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 10:09, před 10 lety

Společnost DIAX, s.r.o. se nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.