Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#29566Reklamace Televize s prasklým displejem řešená Dobropisem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
08.01.2019, před 6 lety

Dominik Pabst

Znění stížnosti

10.12.2018 jsem si u Alzy objednal televizi 60’ značky TCL.
14.12.2018 dorazila televize domů.
Kdyby to nebyl vánoční dárek pro mou rodinu, tak ji rozbalím hned.
Bohužel jsem to zjistil až na štědrý den a tudíž reklamaci jsem začal řešit 28.12, kdy samozřejmě už televize nebyla ve slevě. Dle mého názoru je to chytrý tah jak se vyhnout výměně. Po několikačetném kontaktování kdy asi 2 týdny se stále balík nemohl nalézt byla bohužel moje reklamace “vyřízena” dobropisem. Již jsem říkal že o dobropis nestojím, že chci vyměnit televizi za novou. Bylo mi řečeno že takhle rozhodl technik při reklamaci.


Produkt

60" TCL U60P6026


Požadované řešení

Požadoval bych zrušení dobropisu a namísto toho zaslání nového kusu který je stále skladem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2019 18:09, před 6 lety

Má-li věc vady, může spotřebitel dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat nápravu v podobě opravy věci. Není-li to možné, má spotřebitel možnost žádat dodání nové věci a není-li ani to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu (sleva se samozřejmě počítá z ceny, za kterou byla věc pořízena).

Z výše uvedeného vyplývá, odstoupení od smlouvy připadá v úvahu až ve chvíli, kdy není možné zboží opravit, nebo vyměnit za nový kus. Pokud je zboží možné vyměnit za nový kus (nezávisle na aktuální ceně), má spotřebitel nárok na výměnu zboží.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2019 16:25, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.