Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#29569Neoprávněně naúčtovaný poplatek a pokuta

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.01.2019, před 6 lety

Jan Šmoldas

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 11.12.2018 jsme si zakoupili elektronické jízdenky z Prahy do Olomouce - vlak 23.47 hod.. Při nástupu do vlaku a při prokazování jízdenek nám bylo řečeno-už dne 12.12.2018 - po půlnoci - že naše jízdenky jsou neplatné, jelikož datum našich jízdenek je uvedeno 12.12. a rovněž, že nemáme zakoupeny místenky, které jsou povinné. Takže jsme uhradili každý Kč 250,- za místenku a museli jsme zakoupit i nové jízdenky s příplatkem (přesto, že jsme je měli koupené elektronicky). Vlak byl poloprázdný, v našem kupé jsme byli tři! a bylo nám řečeno, že místenky jsou zcela vyprodány! Takže vlastně nešly koupit mimo vlak- ani elektronicky, ani u prodejního okénka na nádraží (protože byly údajně vyprodány....)pouze se daly koupit za nehoráznou cenu ve vlaku! Navíc ve vlaku s třemi vozy chodili dva průvodčí a 4 členové ochranky.Takže závěrem - místo jízdného 200 Kč jsme zaplatili téměř 1000 Kč.
můžete nám podat nějaké vysvětlení případně poradit, jestli můžeme žádat o alespoň částečnou náhradu?
Děkujeme za odpověď a zdravíme,
manželé Šmoldasovi


Požadované řešení

Žádáme alespoň o částečnou náhradu jízdného a vysvětlení - viz naše stížnost


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2019 11:58, před 6 lety

Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2019 14:08, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.