Společnost


bx Abwicklungsgesellschaft ČR s.r.o.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2957Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 26 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.04.2014, před 11 lety

Martina Menšíková

Znění stížnosti

Dobrý den,

ve společnosti Baumax ČR s.r.o. jsme zakoupili úspornou sprchovou hlavici nastavitelnou na různé druhy proudu vody. Když jsme ji však vyzkoušeli, zjistili jsme, že při přepínání mezi jednotlivými proudy vody se mění i teplota vody a to dost značně, například z příjemně teplé vody na úplně ledovou. Předchozí sprchová hlavice tento problém nikdy nevykazovala. Novou sprchovou hlavici jsme tedy reklamovali a požadovali vrácení peněz nebo výměnu, protože tato je pro nás naprosto nepoužitelná. Bylo nám však sděleno, že hlavice je naprosto v pořádku, že je problém v tlaku studené a teplé vody u nás a že to prostě některé hlavice dělají. Vrácení peněz ani možnost koupě jiného druhu sprchové hlavice nám neumožnili. Rozuměla bych tomu, že některé hlavice mohou díky rozdílnému tlaku vody měnit i teplotu vody, ale jak mám jako spotřebitel v tomto případě postupovat? Zkoušet kupovat nové a nové hlavice s tím, že budu doufat, že ta nově koupená již bude fungovat tak, jak má? Na obale pokud vím není upozornění, že se u té či oné hlavice může stávat, že bude zároveň se silou proudu měnit i teplotu vody. Jak tedy postupovat?

Předem Vám velice děkuji za radu.

Martina Menšíková


Produkt

úsporná sprchová hlavice - Ruc. sprska Grey 5, 679,- Kč


Požadované řešení

Požadujeme vrácení peněz a radu, jakou sprchovou hlavici koupit, která by tuto "závadu" nevykazovala.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2014 10:39, před 11 lety

V tomto případě záleží, zda je tato vlastnost vadou výrobku nebo vlastností, které některé obdobné výrobky mají. Pokud je to možná vlastnost výrobku, bylo by třeba se při koupi výslovně dotázat prodejce - nejlépe si to nechat i potvrdit nebo mít sebou svědka. Pokud by to byla vada výrobku, měla by společnost reklamaci uznat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2014 11:43, před 10 lety

Společnost BAUMAX ČR s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Spotřebitelka se může obrátit na soudního znalce, který vadu odborně posoudí. Pokud znalecký posudek vyjde ve prospěch spotřebitelky, má právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.