Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:600
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#29573Jiné vstupenky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.01.2019, před 6 lety

Petr Zelený

Znění stížnosti

Dobrý den.
Objednal jsem si 2 vstupenky na koncert Ennio Morricone. 2 vstupenky po 169O,- Kč. Celkem jsem zaplatil 4637 Kč (vč. různých dalších poplatků) To beru, jsme blb, ale měli to napsané. Všechno mi potvrdili, dokonce mi poslali vyúčtování (viz níže). Jaké ale bylo překvapení, když mi poslali 2 vstupenky po 1390,- Kč úplně do jiné sekce, než jsem si objednal. Když jsem se po několika pokusech domohl písemné odpovědi v češtině, napsal mi nějaký Oldřich, že si společnost může určit cenu vstupenek, jak chce. Bacha na ně, jsou to neskuteční podvodníci.


Způsob platby: Mastercard: ************7311
Počet vstupenek: 2
Cena za vstupenku: CZK1693.00
Celková cena vstupenek: CZK3386.00
Rezervační poplatek: CZK1005.00
Manipulační poplatek: CZK35.00
DPH: CZK211.00
Úprava: -CZK0.00
Celkem k úhradě: CZK4637.00


Produkt

Číslo objednávky: 18031142 Akce: Ennio Morricone Vstupenka/y: Poznámky: Místo konání: O2 Arena Datum: pátek 25. ledna 2019, 20:00


Požadované řešení

Vrácení rozdílu za platbu nebo nové a správné vstupenky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2019 10:56, před 6 lety

Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek, které si spotřebitel zakoupil. Pokud osoba, která vstupenku prodává, dodá jiné vstupenky, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.

Pokud by společnost uváděla klamavé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí se ve Švýcarsku nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, je známý spíše pod zkratkou "BFK", v angličtině je to Federal Consumer Affairs Bureau, pod zkratkou "FCAB".

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2019 14:06, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.