Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#29574Nedoručení předplaceného časopisu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

14 hodin 41 minut

Detail stížnosti

Publikováno
08.01.2019, před 6 lety

Tereza Mašlová

Znění stížnosti

Již 3. rok mám předplacený časopis Reflex. V předchozích dvou letech mi docházel vždy včas, tj.každý čtvrtek. Během prosince 2018 se dodání začalo zpožďovat, což jsem vzhledem k blížícímu se období Vánoc chápala a tolerovala. První lednové číslo mi však 3. 1. nedorazilo. Když se ve schránce neobjevilo ani v pátek, zavolala jsem na depo své pošty. Bylo mi sděleno, že je toho po Vánocích hodně. Nedozvěděla jsem se, zda zásilka vůbec dorazila z Prahy, popř. jestli se v mé ulici vůbec doručuje. Bylo mi řečeno, že pokud do pátku 4. 1. do půl 5 časopis nedorazí, mám se v pondělí 7.1. ozvat. Dnes je již úterý 8.1. Snažím se marně dva dny dovolat na listovní pobočku depa své pošty, telefon nikdo nezvedá (volám v půlhodinových intervalech od 14:30 do 17:00).Když se dovolám na pobočku, řeknou, že s předplatným nemají nic společného, že si mám zavolat na depo.
Kdo ví, kde je mnou zaplacené první číslo Reflexu? Může mi někdo vysvětlit, z jakého důvodu nezajistila Česká pošta jeho včasné dodání? Mohu si pro něj někam dojet?
Předem děkuji za odpověď.
Tereza Mašlová, Domažlice.


Požadované řešení

Dodání prvního čísla časopisu co nejdříve a další čísla doručovat včas a pravidelně, tedy každý čtvrtek v týdnu, jako v předchozích letech.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2019 10:34, před 6 lety

Pokud má spotřebitel sjednané předplatné, v rámci kterého mu mají být doručovány časopisy, potom v případě jejich nedoručení v souladu se smlouvou neplní druhá strana svou smluvní povinnost. Tuto skutečnost doporučujeme spotřebiteli u společnosti, která předplatné zajišťuje, reklamovat.

Kontaktní údaje vydavatele časopisu: CZECH NEWS CENTER a.s., oddělení předplatného, Komunardů 1584/42, 170 00, Praha 7. e-mail: predplatne@cncenter.cz. Dle VOP vydavatele může být předmětem reklamace dodávek objednaných titulů nedodání předplaceného počtu výtisků, pozdní dodání (v případě deníků do 7.30 v den vydání, v případě časopisů do 16:00 v den vydání), dodání neúplného nebo nekvalitně vytištěného výtisku. Reklamace je možné uplatnit u distributora.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.