Počet nahlášených stížností: | 432 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 4 |
Dne 24.11.2018 jsem podal objednávku č.2018030481 na zboží za 526,-kč. 25.11. jsem platebním příkazem tuto částku uhradil. ale 5.12.2018 mi přišel email s platebními podmínkami, abych zaplatil.komunikace jen přes email na adresu info@vsevakci.cz. dotazy, kdy zboží příjde odbyto stím, že dodací termín je 10-30 dnů. Proto, že jsem nedostal žádnou pozitivní informaci ani materiál do 6.1.2019 odeslal jsem dle jejich obchodních podmínek odstoupení od příkazové smlouvy s žádostí o navrácení uhrazené částky, č. mého bank. účtu na který žádám zaslat do 14 dnů částku 526,-kč. nedostal jsem žádnou odpověď že odstoupení přijali. Děkuji za možnost se vyjádřit. Gabryš Ol. /gabryso@seznam.cz/
Skutečné odstoupení od smlouvy a navrácení částky 526,-kč. Já nemám co-žádné zboží vracet.
|
Tweet |
V případě uzavření smlouvy distančním způsobem (např. na e-shopu, po telefonu atd.) má spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží. Toto je upraveno v § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů může však odstoupit od smlouvy ještě před převzetím zboží. Možnost odstoupit od smlouvy je tedy možná i před doručením zboží. Jedná se o bod 40 preambule směrnice č. 2011/83/EU o právech spotřebitelů.
Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.