Společnost


DAMAINVEST s.r.o.

Počet nahlášených stížností:432
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#29579Nesplnění zaplacené objednávky, žádná komunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.01.2019, před 6 lety

Oldřich Gabryš

Znění stížnosti

Dne 24.11.2018 jsem podal objednávku č.2018030481 na zboží za 526,-kč. 25.11. jsem platebním příkazem tuto částku uhradil. ale 5.12.2018 mi přišel email s platebními podmínkami, abych zaplatil.komunikace jen přes email na adresu info@vsevakci.cz. dotazy, kdy zboží příjde odbyto stím, že dodací termín je 10-30 dnů. Proto, že jsem nedostal žádnou pozitivní informaci ani materiál do 6.1.2019 odeslal jsem dle jejich obchodních podmínek odstoupení od příkazové smlouvy s žádostí o navrácení uhrazené částky, č. mého bank. účtu na který žádám zaslat do 14 dnů částku 526,-kč. nedostal jsem žádnou odpověď že odstoupení přijali. Děkuji za možnost se vyjádřit. Gabryš Ol. /gabryso@seznam.cz/


Požadované řešení

Skutečné odstoupení od smlouvy a navrácení částky 526,-kč. Já nemám co-žádné zboží vracet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2019 09:23, před 6 lety

V případě uzavření smlouvy distančním způsobem (např. na e-shopu, po telefonu atd.) má spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží. Toto je upraveno v § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů může však odstoupit od smlouvy ještě před převzetím zboží. Možnost odstoupit od smlouvy je tedy možná i před doručením zboží. Jedná se o bod 40 preambule směrnice č. 2011/83/EU o právech spotřebitelů.

Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2019 15:14, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.