Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den 6.1.19 jsem odstoupila od smlouvy. 7.1.19 mi napsali že vše bylo vyřízené že mě osobní údaje a odběr byl zablokován.Ma otázka zní zda mám vyzvednout balíček co my poslali a zaslat jim ho zpět nebo nevyzvednout a balíček se jim automaticky vrátí.Po ukončení smlouvy chtějí po mě částku 3289kc Tím pádem když žádny produkt od nich nemám (ještě je na poště) jim se vrátí zpět tak musím danou částku zaplatit nebo nemusim? Děkuji předem za odpověď. Lacmanova
Cardiomax.. Roční balení
Ráda bych to vyřešila tak že zboží se jim neporušeně vrátí a já nebudu muset platit tech 3289kc za něco co nechci a nemám.
|
Tweet |
V případě uzavření smlouvy distančním způsobem (např. na e-shopu, po telefonu atd.) má spotřebitelka právo na odstoupení od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží. Toto je upraveno v § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů může však spotřebitelka odstoupit od smlouvy ještě před převzetím zboží. Možnost odstoupit od smlouvy je tedy možná i před doručením zboží. Jedná se o bod 40 preambule směrnice č. 2011/83/EU o právech spotřebitelů. Pokud odstoupení od kupní smlouvy zašle spotřebitelka ještě před vyexpedováním zboží, nemá povinnost zaslané zboží přebírat. V opačném případě, kdy odstoupení zašle až po expedici, bude muset zboží převzít a zaslat zpět prodejci na svoje náklady. Prodejce má dle ustanovení § 1832 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, povinnost vrátit bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od spotřebitele na základě smlouvy přijal.
Po uplynutí 14denní lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi. Smlouva bude ukončena doručením této výpovědi, doporučujeme učinit tak prokazatelně, nejlépe doporučeně s dodejkou. Zboží, které má spotřebitelka doposud v dispozici, si ponechá a uhradí. Zboží, které přijde po doručení výpovědi společnosti není spotřebitelka povinna hradit ani vracet.
Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Vážená paní Lacmanová,
zásilku na poště již nevyzvedávejte. Česká pošta je povinna nám zásilku vrátit na naši adresu v případě nedoručení zásilky adresátovi. Pro Vás je to nyní vyřešené a nemusíte nic hradit. Vaše osobní údaje a odběr zásilek jsou v naší databázi zablokované ode dne 7.1.2019.
Děkujeme a přejeme hezký den.
Zákaznické centrum NaturaMed Pharmaceuticals
Tímto chci moc poděkovat Dtestu za pomoc.
NaturaMed Pharmaceuticals děkuji za rychlou reakci..
S pozdravem Lacmanova
Stížnost na základě výše uvedeného vyjádření uzavíráme.