Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dne 9.11.2018 jsem dal internetový požadavek na společnost Viagogo na koupi vstupenky na FEDCUP, který se konal v Praze od 10.11. 2018. Ceny vstupenek byly uváděny v Kč. Při úhradě zvolené vstupenky on-line kartou se již objevila platba v rublech. Dle pokynů v e-mailu se měla vygenerovat na zvolený e-mail zaplacená vstupenka ke stažení. To se však nestalo, stále se objevovalo ověřte email. Bylo zkoušeno na dvou různých PC. Na uvedený telefonní kontakt nikdo nereagoval, ozval se pouze automat v angličtině, který mě nikam nespojil. Provedl jsem reklamaci přes banku, u které mám platební kartu. Po měsíci mi prostřednictvím banky oznámili(v angličtině), že reklamaci neuznávají, protože bylo možné vstupenku stáhnout.
Výsledek - vstupenka zaplacena, ale neobdržena.
Očekával bych při vzniklých problémech veškerou komunikaci v češtině a v mém případě vrácení peněz za nedodanou vstupenku.
|
Tweet |
Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku, případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.
Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.