Společnost


Nej TV a.s.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2959Neukončení smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 8 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.04.2014, před 11 lety

Jarda Slnek

Znění stížnosti

Dobrý den, mám uzavřenou smlouvu s uvedenou kabelovou tv. Rozhodl jsem se službu tohoto poskytovatele již dále nevyužívat a proto jsem zašel na pobočku této společnosti, abych smlouvu písemně vypověděl.Jaké však bylo moje překvapení, když mi pani na pobočce sděloila, že smlouvu se mnou nemůže ukončit, protože to mají zakázané a když chci smlouvu ukončit, musím poslat písemnou výpověď na adresu centrály v Třinci. Dostal jsem e-mailovou adresu s upozorněním, že žádost musím vlastnoručně podepsat. ( Vyřizovala p. Součková-pobočka Tábor.)
Budiž.
Dne 10.2.2014 jsem napsal volnou formou žádost o zrušení smlouvy s vlastnoručním podpisem s datem zrušení k 1.4.2014. Jaké však bylo moje překvapení, když jsem dne 14.2.2014 dostal odpověď, že žádost musím poslat písemně a e-mailovou formu nemůžou akceptovat a mám si zajít na některou pobočku. Ješte ten den jsem odepsal, že na pobočce jsem byl a p. Součková z pobočky v Táboře mi poradila uvedený e-mailový postup. Od té doby žádná odezva až dne 11.4.2014 jsem zistil, že tato kab.tv mi i nadále poskytuje služby, které jsem odhlásil.Poradíte, co dál? Mám obavy, že si táto společnost chce za každou cenu udržet zákazníky, jen aby co nejdéle platili. Obávám se, že kdybych zašel na pobočku a tam mi konečně ukončili smlouvu, budu muset platit o dva měsíce déle, než jsem žádal. Děkuji.


Produkt

poskytování tv připojení


Požadované řešení

Ukončit poskytování služby tak, jak jsem požadoval e-mailovou formou k uvedenému datu 1.4.2014.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2014 14:20, před 11 lety

V tomto případě doporučujeme projít obchodní podmínky nebo smlouvu, zda je zde stanoven postup při zrušení smlouvy. V případě, že není stanoven postup, doporučujeme ještě zajít na pobočku s tím, že byla výpověď zaslána e-mailem, jak byl spotřebitel informován, pouze, že na pobočku dokládáte podepsaný formulář. Doporučujeme vyžádat si potvrzení o převzetí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 10:14, před 10 lety

Společnost Nej TV a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.