Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#29590Nedodání balíku z ciziny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2019, před 6 lety

Jaroslav Otta

Znění stížnosti

Dobrý den. V loňském roce jsem si 2. 12. 2018 objednal ze zahraničního obchodu Aliexpress stereo sluchátka. Balík při sledování zásilky dorazil do ČR. 9.12. byla zásilka převzata do přepravy, 13. 12. odeslání do ČR, 18. 12. výstup z vyměňovací pošty Plzeňská 290 /139 Košíře Praha. a 20. 12. 2018 zásilka v přepravě.Od tohoto dne je při sledování zásilky stav nezměněn. Dotázal jsem se na mé poště v Praze 6 Makovského ulice, jestli zde nemají na mé jméno tuto zásilku a na tuto poštu ještě nedorazila. Na dotaz na vyměňovací poště Plzeňské 290 mě bylo řečeno, že zasilku už poslali do Prahy Malešic ke třídění. Od té doby stále čekám na doručení. Po teefoním dotazu na Plzeňské poště mě paní řekla, že si já jako příjemce nemohu stěžovat a že to má udělat odesílatel, jelikož má podací lístek. Připadá mě absurdní a skoro nemožné si představit jak si stěžuje prodejce z Číny u české pošty. Dotázal jsem se tedy obchodníka mailem s dotazem jak bude postupovat a odpověděl mi(přesně jak jsem očekával)že už to není jeho věc. Že zboží došlo do ČR a že už ho převzala česká pošta a tím pádem za to neručí a abych tu reklamaci podal já u české pošty. Mám potvrzení o zaplacení z výpisu bankovního účtu.


Produkt

Popis zboží: Gaming headset 3.5mm wired big headphones with mic volume control Active noise canceling earphone for PC Phone PS4 Xbox laptop


Požadované řešení

Vážená pošto. Navrhuji plnou finanční náhradu 365,56 Kč za nedodané zboží, které do ČR dorazilo, pošta si ho přebrala, ale ke mě už nedorazilo. Kopie všech dokladů, t.j. dokladu o zaplacení, objednávky mohu doložit. Číslo zásilky je LB581249355BE. Jsem s pozdravem Otta Jaroslav


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2019 14:19, před 6 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.