Počet nahlášených stížností: | 186 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Obdržela jsem pouze informativní email, nikdo z firmy nereaguje.
Divné je, že email odkazuje na webovky petpotreby.
Žádám vás o okamžitou nápravu !
Dobrý den,
děkujeme za Vaši objednávku. Tímto ji potvrzujeme.
ČÁSTKU 434 Kč PROSÍM UHRAĎTE NA
ČÍSLO ÚČTU: 2601341563/2010
VARIABILNÍ SYMBOL: 1856000865
Zaplaít ONLINE mužete na tomto odkazu. ZAPLATÍT ONLINE
PLATBY ZE SLOVENSKA:
CZ7920100000002601341563
BIC/SWIFT:FIOBCZPPXXX
Prijemce : Cheep flight logistics s.r.o.
O PŘIJETÍ PLATBY A ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY VÁS BUDEME INFORMOVAT EMAILEM.
DĚKUJEME S POZDRAVEM
TÝM https://petpotreby.cz/
https://petpotreby.cz/cart/factura/865
obejdnala jsem si ponožky a tričko v hodnotě 434,- CZK
Žádám o vrácení peněz popř. okamžité zaslání
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.