Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#29593Nedodržení času doručení, odmítnutí náhradního řešení řidičem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2019, před 6 lety

František KALOUDA

Znění stížnosti

8.1.2019 jsem obdržel SMS vaší firmy o doručení zásilky č. 40794029798 téhož dne "mezi 12-14". Omluvil jsem se tedy z přípravy mezifakultního projektu, přesunul jsem přípravu na zítřejší konferenci a od 11:30 do 14:25 jsem v bydlišti (624 00 Brno - Komín, Jundrovská 2) očekával doručení zásilky. Bohužel marně. Odjel jsem tedy zpět na pracoviště (602 00 Brno, Lipová 41a). Ve 14:38 volala kurýrka, proč nejsem doma. Upozornil jsem ji, že problém je na její straně, ale že je možné doručit mi zásilku na pracoviště (viz výše uvedená fakultní adresa) - vzdálenost mezi bydlištěm a pracovištěm je 4,7 km, jízdní doba 8 minut. Kurýrka odpověděla, že ona jezdí jen v Komíně.

S pozdravem
F. Kalouda, 604 200 491


Produkt

Číslo zásilky 40794029798, cena 2 679,- Kč.


Požadované řešení

Trvám na opakovaném doručení zásilky, tentokrát s ohledem na moje časové možnosti, nežádám kompenzaci za vzniklé problémy, a rozhodně nestojím o omluvu kurýrky-motivem mé stížnosti je snaha spolupracovat na dobrém jméně vaší firmy, což - jak věřím - je i vaše priorita.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2019 12:04, před 6 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2019 13:54, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.