Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#29599Klamné informace u zboží Amica VT 862 AL o účtování dopravného

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2019, před 6 lety

Marta Ernstová

Znění stížnosti

Zaujala mne nabídka lednice Amica VT 862 AL (v modré barvě). V detailu výrobku prodejce avizuje "Výprodej" a "Doprava zdarma". Při sestavení objednávky je však doprava účtována podle platného ceníku - tj. min 199 Kč. Nejsem schopna zjistit, za jaké okolnosti platí avizovaná doprava zdarma a nejsem schopna vytvořit objednávku s dopravou zdarma.
Mám k dispozici printscreeny obrazovky detailu nabídky i objednávky.
Psala jsem dotaz prodejci prostřednictvím jeho kontaktního formuláře, ale nemám žádné potvrzení o tom, že formulář byl prodejci korektně odeslán a zatím jsem bez odezvy. Vzhledem k tomu, že jde o časově omezenou nabídku (do 15.1.2019 nebo do vyprodání zásob), zveřejňuji stížnost i zde.


Požadované řešení

Vytvoření objednávky daného zboží s výprodejní cenou a avizovanou dopravou zdarma.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2019 13:46, před 6 lety

Pokud prodávající nabízí spolu s nabídkou zboží dopravu zdarma, jedná se o součást nabídky a v případě uzavření smlouvy má prodávající povinnost svému závazku dostát (tedy dopravu zdarma poskytnout). Pokud by u nabídky zboží byla uváděna nepravdivá informace (záměrně i opomenutím) mohlo by docházet ke klamání spotřebitele.

Klamavou obchodní praktiku definuje § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Takovou praktikou je jednání podnikatele vůči spotřebiteli, které je v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil.

Zjištění porušení zákazu klamavé obchodní praktiky může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce, které může spotřebitelka podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2019 14:11, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.