Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Vodafone mi zmenil tarif s cimz jsem zasadne nesouhlasil.
Kdyz jsem chtel vratit puvodni, rekli mi, ze uz neexistuje a musim si nechat tarid RED (bez smlouvy)
Proto chci od Vodafone odejit. dnes jsem zadal o prenosovy kod, abych mohl odejit k jinemu operatorovi. Kod mi zaslali formou sms s tim, ze vsak mohu odejit az 6. cervna, protoze je to v jejich podminkach. slecnu jsem upozornil, ze jsem zadne jejich podminky nepodepsal a ta mi odpovedela, ze je to jedno, ze proste mohu odejit az 6.cervna. Sanzil jsem se ji vysvtelit, ze nemam zadne zavazky vuci Vodafone a nechci platit dalsi 2 mesice, ze chci odejit ke konci zuctovaciho obdobi..
Bylo mi sdeleno, ze to nejde. Odmitam prispivat teto organizaci dle jejiho uvazeni a nesouhlasim s bezduvodnym obohacovanim.
Chci vztah ukoncit bez snakci nejpozději posledním dnem následujícího zúčtovacího obdobi, tj. 9. 5.
|
Tweet |
V tomto případě, pokud již nedošlo ke změně podmínek doporučujeme písemně zaslat ukončení smlouvy dle § 63 odst. 6 zákona o elektronickcých komunikacích. Toto ustanovení dává možnost zákazníkovi smlouvu ukončit bez sankcí ke dni účinnosti změny podmínek.
Hezký den, pane Libánský,
ohledně změny tarifu jste nás už kontaktoval přes Centrum péče a vysvětlení jsme Vám posílali e-mailem.
Každý smluvní vztah mezi zákazníkem a Vodafonem se řídí Všeobecnými podmínkami, které najdete na http://www.vodafone.cz/podminky/. Z nich vychází délka výpovědní lhůty, která je jedno celé zúčtovací období (bod 6 Všeobecných podmínek). Od toho se odvíjí také první možné datum přenosu čísla k jinému poskytovateli služeb. Na základě Vámi uvedených informací je tedy zřejmé, že první možné datum přenosu kolegové stanovili správně.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.