Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#2960Vypovědní lhůta

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
22.04.2014, před 11 lety

Jan Libansky

Znění stížnosti

Vodafone mi zmenil tarif s cimz jsem zasadne nesouhlasil.
Kdyz jsem chtel vratit puvodni, rekli mi, ze uz neexistuje a musim si nechat tarid RED (bez smlouvy)
Proto chci od Vodafone odejit. dnes jsem zadal o prenosovy kod, abych mohl odejit k jinemu operatorovi. Kod mi zaslali formou sms s tim, ze vsak mohu odejit az 6. cervna, protoze je to v jejich podminkach. slecnu jsem upozornil, ze jsem zadne jejich podminky nepodepsal a ta mi odpovedela, ze je to jedno, ze proste mohu odejit az 6.cervna. Sanzil jsem se ji vysvtelit, ze nemam zadne zavazky vuci Vodafone a nechci platit dalsi 2 mesice, ze chci odejit ke konci zuctovaciho obdobi..
Bylo mi sdeleno, ze to nejde. Odmitam prispivat teto organizaci dle jejiho uvazeni a nesouhlasim s bezduvodnym obohacovanim.


Požadované řešení

Chci vztah ukoncit bez snakci nejpozději posledním dnem následujícího zúčtovacího obdobi, tj. 9. 5.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2014 13:17, před 11 lety

V tomto případě, pokud již nedošlo ke změně podmínek doporučujeme písemně zaslat ukončení smlouvy dle § 63 odst. 6 zákona o elektronickcých komunikacích. Toto ustanovení dává možnost zákazníkovi smlouvu ukončit bez sankcí ke dni účinnosti změny podmínek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.4.2014 12:22, před 11 lety

Hezký den, pane Libánský,

ohledně změny tarifu jste nás už kontaktoval přes Centrum péče a vysvětlení jsme Vám posílali e-mailem.

Každý smluvní vztah mezi zákazníkem a Vodafonem se řídí Všeobecnými podmínkami, které najdete na http://www.vodafone.cz/podminky/. Z nich vychází délka výpovědní lhůty, která je jedno celé zúčtovací období (bod 6 Všeobecných podmínek). Od toho se odvíjí také první možné datum přenosu čísla k jinému poskytovateli služeb. Na základě Vámi uvedených informací je tedy zřejmé, že první možné datum přenosu kolegové stanovili správně.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2014 13:04, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.