Počet nahlášených stížností: | 26 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
20.12. bylo Alabu českou poštou doručeno moje vrácené zboží. Od té doby Alabo nekomunikuje. Nedá se nikam dovolat ani nereaguje na žádný email.Odpovídala jsem na emailovou komunikaci v mém osobním emailu. Kontaktovala jsem je skrze formulář na www stránkách a kontaktovala jsem je i skrze facebookové stránky.
Šaty Golddigga Maxi Dress Ladies - Velikost: M - model 57009903 / objednáno 20.11.a doručeno 12.122018
Žádám o navrácení částky 699,-
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící na Slovensku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Spotřebitelka nám sdělila, že případ byl vyřešen smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.