Společnost


Alabo s.r.o.

Počet nahlášených stížností:26
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#29603Nezaplacená vratka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

18 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2019, před 6 lety

Jana Večeřová

Znění stížnosti

20.12. bylo Alabu českou poštou doručeno moje vrácené zboží. Od té doby Alabo nekomunikuje. Nedá se nikam dovolat ani nereaguje na žádný email.Odpovídala jsem na emailovou komunikaci v mém osobním emailu. Kontaktovala jsem je skrze formulář na www stránkách a kontaktovala jsem je i skrze facebookové stránky.


Produkt

Šaty Golddigga Maxi Dress Ladies - Velikost: M - model 57009903 / objednáno 20.11.a doručeno 12.122018


Požadované řešení

Žádám o navrácení částky 699,-


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2019 19:21, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící na Slovensku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2019 10:49, před 6 lety

Spotřebitelka nám sdělila, že případ byl vyřešen smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.